Avatar billede psyfix Nybegynder
07. december 2007 - 11:36 Der er 8 kommentarer

Fiberbredbånd over lan

Hey jeg har lige fået fiberbredbånd fra energimidt, men jeg vil gerne ha det til at køre over lan så jeg er fri for at bruge den energimidt klient.
Nogen der ved om man kan det?
Avatar billede leif Seniormester
07. december 2007 - 11:57 #1
Hvis du skal have en klient installeret på maskinen, skal du installere klienten på en maskine som står tændt hele tiden og derfra deler forbindelsen ud til de andre maskiner
Avatar billede psyfix Nybegynder
07. december 2007 - 12:12 #2
så den computer med klienten skal være tændt 24 timer i døgnet for at kunne køre forbindelsen over lan?
Avatar billede kanga Nybegynder
07. december 2007 - 13:07 #3
korrekt
Avatar billede seider Nybegynder
07. december 2007 - 17:07 #4
øhm hvad med en router med klient managment.

mener en del d-link, linksys og selvfølgelig cisco har en mulighed for at klare opgaven.
Avatar billede leif Seniormester
30. december 2007 - 21:29 #5
Kommet videre ?
Avatar billede kenya1546 Nybegynder
07. januar 2008 - 20:56 #6
Jeg vil også gerne have at vide om du er kommet videre, jeg får fiber fra energimidt om 10 dage så ser også spændt frem til LAN muligheden.
Avatar billede natas-dk Nybegynder
17. marts 2010 - 22:26 #7
Be energimidt  om at lave en ordentlig løsning

den med at man skal logge ind er da tåbelig..

hvordan for man så lige en xbox/ps3 på ??i
Avatar billede natas-dk Nybegynder
17. marts 2010 - 22:27 #8
P.s  vi har fiber-internet via Dong Energy (nu TDC)

og det virker som en "lan" løsning... pc'er og konsoller er "bare" på .. (bag min router)