Avatar billede bobbedude Nybegynder
07. december 2007 - 11:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvor er den reklame

Jeg så engang en reklame når man kørte musen over et billede kommer der en flash film frem der var transparent og den kom over siden altså så man kunne se htmlen under.

Har du set den evt. ling, hvordan er det gjort ?
Avatar billede arnums Nybegynder
07. december 2007 - 11:19 #1
Jeg tror ikke det er ren flash.
Jeg tror det er lavet via xhtml eller dhtml (er det ikke dét, det hedder)
Avatar billede kalleballe Nybegynder
07. december 2007 - 11:24 #2
Du kan have 2 flash filer, - en stor og en lille, - hvor man så på rollover på den lille flash loader den store, - den lægger sig så pænt ned over resten af siden, - medierne har selv koderne der skal til, - det behøver du ikke tænke over.

Du kan også have det hele i en stor flash fil som så f.eks. i frame 1 har det lille banner, - og ved rollover viser du så det store banner, - flash skal bare have transperent baggrund.

vh

kalleBalle
Avatar billede bobbedude Nybegynder
07. december 2007 - 11:29 #3
jeg tror den jeg så´brugte layers bare jeg kunne finde den igen.
Avatar billede bobbedude Nybegynder
18. februar 2008 - 11:27 #4
luk