Avatar billede muammer Nybegynder
06. december 2007 - 19:29 Der er 13 kommentarer

computer til computer

jeg ville gerne vide om der er et program som holder øje med en anden computer som også har internet,fx, jeg har en normal pc og en bærbar som begge har internet, nu ville jeg gerne vide om, jeg kan se fra bærberen, se hvad den anden computer er igang med, ligesom spironasie. hvad den anden computer nu, skriver eller hvad den nu ellers laver. og hvilke programmer den kører.
Avatar billede seider Nybegynder
06. december 2007 - 20:10 #1
der findes mange programmer der kan klare den opgave dog er nogen af dem blevet kraftigt begrænset grundet misbrug...

men netop (net-op), ispynow eller f.eks. min favorit tigth vnc da den køre multiplatform og man kan vælge port (f.eks port 80 :-) )
Avatar billede muammer Nybegynder
06. december 2007 - 20:20 #2
men jeg har nu indtilleret vnc, skal jeg også gøre det på den anden computer. jeg kan ikke få det til at hænge sammen
Avatar billede scubaken66 Nybegynder
07. december 2007 - 10:39 #3
eller så prøv den her: www.logmein.com ... det er meget5 nemmere at sætte op end VNC.
Avatar billede muammer Nybegynder
07. december 2007 - 13:53 #4
men skal jeg indstellere vlc på begge coputer
Avatar billede scubaken66 Nybegynder
07. december 2007 - 14:42 #5
ja vnc på begge maskiner
Avatar billede gurly Praktikant
16. december 2007 - 10:57 #6
hvad med at få uddelt nogle point i alle dine åbne spørgsmål
Avatar billede muammer Nybegynder
16. december 2007 - 21:03 #7
hvad skal du bruge point til ???  de er jo ikke noget værd!!
Avatar billede gurly Praktikant
17. december 2007 - 22:09 #8
de er nødvendige at have for at man selv kan stille spørgsmål.
Avatar billede gurly Praktikant
17. december 2007 - 22:15 #9
men du har jo aldrig prøvet at hjælpe nogen, så det ved du jo ikke meget om
så skulle du lige tildele mig en dårlig karma, sikkert fordi du ingen har selv c",)
men du kan roligt regne med at jo mere du ter dig, jo færre er der som gider hjælpe dig  c",)
Avatar billede gurly Praktikant
18. december 2007 - 13:13 #10
eksempelvis det gamle spørgsmål her
http://www.eksperten.dk/spm/689560
det er da at pisse på folk der forsøger at hjælpe dig
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
30. december 2007 - 17:23 #11
Avatar billede scubaken66 Nybegynder
16. januar 2008 - 10:14 #12
respons
Avatar billede muammer Nybegynder
11. juli 2008 - 23:28 #13
hvordan gør man??