Avatar billede nfoe Nybegynder
05. december 2007 - 11:58 Der er 1 løsning

Aktivering af SPDIF på bærbar med XP og Realtek HD Audio manager

Jeg har en Zepto Znote 6324 med Windows XP og Realtek HD audio Manager. Jeg har installeret de dags dato nyeste lyd-drivere og kan se et punkt med "Digital" i manageren. Der kommer rødt lys ud af mini-jack indgangen på computeren og mit toslink kabel passer fint ind - men - jeg kan ikke finde ud af at aktivere SPDIF. Under windows' egen lydstyrke, bliver SPDIF vist, men er grå.
Der er ikke umiddelbart nogle punkter under bios'en der kan bruges.

Frannerdk oprettede 23/02 2004 en lignende spørgsmål, men jeg kan ikke lige umiddelbart finde ud af at bruge eksemplet derfra
Nogle der kan hjælpe?
Avatar billede nfoe Nybegynder
13. januar 2010 - 10:34 #1
Prøver lige at besvare mig selv, så jeg kan lukke tråden