05. december 2007 - 03:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Åbn program ved opstart.

Kære Eksperter jeg håber i kan hjælpe mig. Jeg er meget på internettet og næsten hver eneste gang jeg åbner computeren er det fordi der er noget jeg skal på nettet.

Så jeg tænkte om det er muligt at få computeren til at åbne min browser automatisk når jeg tænder den?

Jeg bruger Firefox og Windows XP, begge i nyeste version.

Tak for hjælpen og god jul.
Avatar billede japping Nybegynder
05. december 2007 - 07:18 #1
Det kan du godt. Gør følgende:

Tryk på Satrt - Alle programmer og højreklik på "Start" og vælg "Stifinder". I mappen der fremkommer lægger du link til de programmer du gerne vil have til at starte op når pc'en starter.
08. december 2007 - 00:01 #2
japping du er en skat! Undskyld den sene responstid, det har været en hektisk uge.

Tak for hjælpen og god jul.
Avatar billede japping Nybegynder
09. december 2007 - 17:29 #3
Det er helt ok.

Også god Jul til dig.