Avatar billede Slettet bruger
05. december 2007 - 02:29 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

min computer bibber

Hey

Håber der er nogen der ka hjælpe her, da det er et kæmpe problem.
Hver gang jeg kører et krævende program i windows, begynder pc speakeren at bibbe (ligesom en ambulance, først en lav tone dernest en høj tone). F.eks hvis jeg skal køre en virusscanning der tager over 2 minutter, ser youtube videoer, ser film på computeren - så begynder den at bibbe indenfor 2-5 minutter. Den bliver ved indtil jeg har lukket programmet ned i joblisten. Det er noget der er sket indenfor de sidste par mdr. Jeg har prøvet at gendanne windows, men uden held.

Nogen der ved hvad dette problem skyldes??
05. december 2007 - 03:22 #1
Jeg ved hvad dit problem KAN skyldes.

Jeg havde det samme problem med en computer der bippede (eller hylede :D) og det skyldtes at den var overophedet. Til nød kan du prøve at "støvsuge" din computer, men ellers kan det godt være at din blæser er defekt eller ved at blive slidt op.
05. december 2007 - 07:54 #2
20. februar 2008 - 08:11 #3
Status ?
Avatar billede Slettet bruger
20. februar 2008 - 20:13 #4
yeps, den virker igen - det var blæseren på processoren der var en kæmpe klumb støv på - så tog en vatpind og en støvsuger, og det virker perfekt nu... kan bare ik give point, ved ik hvorfor.
20. februar 2008 - 21:33 #5