Avatar billede frankbs Nybegynder
03. december 2007 - 13:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvordan afspiller jeg en .wav fil i en commandopromt?

Hej.

Jeg har ikke rigtig lavet scripts i en commandopromt før, så bær over med mig.

Jeg skal lave en .bat fil der afspiller en lille .wavfil efter ca. 15 sek.

Jeg havde tænkt mig noget med at den evt. pinger noget i 15 sek. inden den udfører næste linie, som er at afspille den .wav fil jeg vælger.

Men jeg har ingen anelse om hvordan koden ser ud, så hjælp ønskes.
Avatar billede ejvindh Ekspert
03. december 2007 - 14:04 #1
PING 1.1.1.1 -n 1 -w 15000 >NUL
start /min %windir%\system32\sndrec32.exe /play /close "c:\WINDOWS\Media\Windows XP Startup.wav"
Avatar billede frankbs Nybegynder
03. december 2007 - 14:52 #2
Jeg har fundet ud af det. Jeg har bare tastet stien ind til .wav filen, så spiller den automatisk.
M.h.t. ping så har jeg lavet en ping x.x.x.x -n 15
Avatar billede frankbs Nybegynder
03. december 2007 - 15:01 #3
asdf
Avatar billede ejvindh Ekspert
03. december 2007 - 19:40 #4
Tak for ingenting