Avatar billede garma Nybegynder
02. december 2007 - 18:24 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Flytning af Post filer fra gammel maskine til ny maskine, hvordan

Jeg har købt en ny pc og vil gerne have samtlige breve og andre informationer fra mit outlook 2003 flyttet fra den gamle maskine og over på den nye, hvor der er installeret outlook 2007. Jeg formoder at jeg skal kopiere nogle filer fra den ene maskine til den anden; men hvor ligger filerne og hvor skal de placeres?

/Palle Jensen
Avatar billede vejmand Juniormester
02. december 2007 - 18:29 #1
http://www.fnsupport.dk/art-outlook.php

Bagefter burde du kunne importere i 2007
Avatar billede garma Nybegynder
02. december 2007 - 20:18 #2
Tak for det - ja men så kører det jo bare!
Avatar billede vejmand Juniormester
02. december 2007 - 20:57 #3
Velbekomme, så kommer her et svar til accept.  :-)