Avatar billede olelaursen Nybegynder
01. december 2007 - 16:28 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Backup af e-mails.

Program: Outlook Express.
I hvilken mappe ligger mine e-mails?

M.v.h.
olelaursen
Avatar billede enya Nybegynder
01. december 2007 - 16:39 #1
De gemmes her: C:\Documents and Settings\"USERNAME"\Lokale indstillinger\Application Data\Identities\"ET LANGT NR."\Microsoft\Outlook
Avatar billede riversen Nybegynder
01. december 2007 - 17:19 #2
åbn funktioner --> indstillinger --> vedligeholdelse og klik på "Lagringsmappe". Der har du stien.
Avatar billede olelaursen Nybegynder
02. december 2007 - 11:42 #3
Hej!
Tak for kommentarene. Hvem ønsker at få tildelt points?
Kom med et SVAR.

M.v.h.
olelaursen
Avatar billede enya Nybegynder
02. december 2007 - 15:18 #4
Svar kommer her.. Var begge forslag rigtigte..? mvh. enya
Avatar billede riversen Nybegynder
02. december 2007 - 15:39 #5
behold bare point...
Avatar billede olelaursen Nybegynder
03. december 2007 - 19:40 #6
Hej!

Når jeg gør som enya skriver kommer jeg ind til "Outlook Express" men undrer mig over, hvad der findes i den.
Mapperne er benævnt:

.dbx
AutoCAD Database Extension

Jeg har "AutoCAD" installeret, men hvordan kan det infiltrere "Outlook Express"

Hvordan laver man nemmest backup af "Outlook Express"?

M.v.h.
olelaursen
Avatar billede leif Seniormester
03. december 2007 - 19:42 #7
Det er et spørgsmål om at AutoCAD har sagt til windows at filer med efternavnet .dbx er til AutoCAD, men samme efternavn kan sagtens blive brugt af forskellige programmer
Avatar billede enya Nybegynder
03. december 2007 - 19:44 #8
Måske kan du bruge denne guide fra MS..?
http://support.microsoft.com/?scid=kb%3Bda%3B270670&x=17&y=10
Den er ret udførlig. Mvh.
Avatar billede olelaursen Nybegynder
05. december 2007 - 20:32 #9
Hej!
Det leif skriver er også det, som jeg selv gætter på. Hvis jeg eksempelvis vil åbne indbakke.dbx åbner følgende:

ADVARSEL
Du forsøger at åbne en fil af typen 'AutoCAD Database Extension' (.dbx)
Disse filer bruges af operativsystemet og af forskellige andre programmer. Hvis du redigerer eller ændrer disse filer, vil systemet muligvis blive beskadiget.Hvis du stadig vil åbne filen, skal du klikke på Åben med. Ellers skal du klikke på anuler.
Underligt og kan det så lade sig gøre at lave en back-up af disse?

Jeg vilæ prøve at læse guiden som enya foreslår.

m.v.h.
olelaursen
Avatar billede enya Nybegynder
05. december 2007 - 20:56 #10
Okay - Håber du finder ud af det... Mvh. enya
Avatar billede riversen Nybegynder
06. december 2007 - 06:44 #11
at autocad er associeret med DBX filer har intet at sige i denne sammenhæng, så lad være med at bekymre dig om det.
Avatar billede olelaursen Nybegynder
06. december 2007 - 20:44 #12
Hej!

Tak for alle kommentarer og svar. Jeg vil følge Microsofts guide til back-up.

m.v.h.
olelaursen
Avatar billede enya Nybegynder
06. december 2007 - 20:49 #13
Tak for points. :) Har selv fulgt guiden med held - så jeg håber det lykkes for dig også..! Mvh. enya