Avatar billede muammer Nybegynder
30. november 2007 - 23:46 Der er 3 kommentarer

zip mapper

hvor kan jeg finde et program som krypper og åbner filer (zip program) jeg ville meget gerne finde gratis et, da jeg har slettet mit eget som jeg havde i 90 dage . den er desværre udløbet
Avatar billede gurly Praktikant
01. december 2007 - 00:02 #1
Den nyeste winzip version er jo betalings program, men du kan stadig finde ældre  versioner der er gratis, og som man kan blive ved at bruge.
kig nedderst på følgende side, der ligger winzip version 7.0 og 8.0
http://www.uv.tietgen.dk/staff/mlha/Download/WIN/index.htm#WinZip
Avatar billede gurly Praktikant
05. december 2007 - 18:09 #2
kunne du bruge det ?
Avatar billede muammer Nybegynder
16. december 2007 - 21:08 #3
nej slet ik, du for ikke nogle point dessværre, bedre uheld næste gang