Avatar billede cool-wil Nybegynder
29. november 2007 - 21:09 Der er 2 kommentarer

mindre programmerings opgave til transport firma

Hejsa eksperter.

Jeg står i den situation at jeg er ved at opdatere vores hjemmeside www.3xwilhelmsen.dk , og skal i den anledning bruge følgende:

Bestillings formular:

Forside: som på www.minitrans.dk til venstre, altså en lille form hvor man f.eks. kan regne på prisen fra postnummer 9800 til 2300, det er vel noget med kilometer plus moms eller ligende? Prisen må gerne blive udregnet direkte på forsiden hvor efter den skal linke direkte til vores bestillingside., jeg har selvfølgelig et dokument med alle vores priser.

PÅ vores bestillings side skal jeg desuden bruge:

en bestillings formular med helt samme opsætning som http://onc.dk/online.htm .

Hvem kan hjælpe os med det, opgaven haster en smule, der er evt. nogle der kan bruge lidt ekstra arbejde her op til julen:-)

Kontakt kan ske til info@3xwilhelmsen.dk , giv gerne en ca. pris. Jeg kan desuden bruge den pågældende frelancer til andre opgaver i fremtiden:-)

christian/
Avatar billede bauerdata Nybegynder
21. december 2007 - 23:44 #1
Avatar billede groop Nybegynder
24. december 2007 - 13:07 #2
Yderligere info:
Benytter jeres firma et webhotel til hosting. Hvis ja, hvilken opsætning?
Her tænker jeg på sprog, database ect - giv evt. et link.
Hvis I benytter egen server, så bliver det hele lidt nemmere, idet der bliver frit valg på alle hylder.
Krav vedrørende funktionalitet er på plads men er der yderligere krav vedrørende det tekniske?