Avatar billede homemicky Nybegynder
27. november 2007 - 13:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fjernskrivbord mangler 1-2 centimeter i hver side

Jeg har 2 stk. computer der er sat nøgagtigt samme op, problemet med den ene er at lige pludselig, så mangler den 1-2 centimeter ude i venstre og højre side af skærmenbilledet, når man anvender fjernskrivbord. Jeg synes jeg har prøvet alt muligt er der nogen der kan hjælpe med dette?
Avatar billede dinx Nybegynder
27. november 2007 - 15:10 #1
Prøv at ændre din skærmstørrelse i indstillinger til fjernskrivebord. Der kan du helt selv bestemme hvad størrelse den skal være.
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. november 2007 - 19:43 #2
inkluderer alt muligt at du har prøvet at indstille størrelsen på selve skærmen?
Avatar billede homemicky Nybegynder
28. november 2007 - 07:43 #3
til dinx er afprøvet, og til john stigers det skal jo ikke være sådan at hver gang man bruger fjernskrivbord, så skal min kollega ændre skærmstørrelse på skærmen hver gang... mmm det må noget andet.