Avatar billede papadakis Nybegynder
24. november 2007 - 21:22 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til DirectX 9

Hejsa. Jeg har installeret Parallels Desktop på min macbook og installeret Windows Xp på den virtuelle maskine der blev oprettet. Jeg har så derefter installeret Rome Total War på den, men den kræver DirectX 9 for at spille. Det ligger på RTW cd'en og den havde også installeret det, men det virkede stadig ikke. Så prøvede jeg at hente det fra først FileHippo, derefter PCWorld, og installerede dem. Men den bliver stadig ved at sige den mangler DirectX.

Er der nogen der har erfaringer med Parallels Desktop og ved hvad problemet kan være ?

DirectX kommer heller ikke ind under Tilføj/Fjern programmer. Men det er lang tid siden jeg har haft brugt Windows så ved ikke om det overhovedet kommer der ind under.

PS. Ved ikke helt hvor jeg skal placere den, så jeg har også lagt den under "Styresystemer : Workstation : MacOS"
Avatar billede enya Nybegynder
24. november 2007 - 21:32 #1
Iflg. Eksperten's regler er det ikke tilladt at oprette 2 ens spørgsmål, så du skal lige lukke det ene igen.. ::
Avatar billede papadakis Nybegynder
24. november 2007 - 21:34 #2
Hvilken en af dem ?
Avatar billede enya Nybegynder
24. november 2007 - 21:39 #3
Det må du selv om - bare vælg det ene og luk det selv..
Avatar billede enya Nybegynder
24. november 2007 - 21:40 #4
Avatar billede papadakis Nybegynder
24. november 2007 - 21:59 #5
Er bare i tvivl om hvor det skal placeres, så vil du mene at dette er det rigtige sted, eller om det andet er ?
Avatar billede enya Nybegynder
24. november 2007 - 22:03 #6
Ved ikke hvor det passer bedst - men mon ikke det også kan placeres under MacOS..?
Avatar billede papadakis Nybegynder
26. november 2007 - 21:59 #7
http://img148.imageshack.us/my.php?image=billede1aq3.png
http://img91.imageshack.us/my.php?image=billede2kg3.png
http://img143.imageshack.us/my.php?image=billede3zt3.png

Her er et par ss af problemet. Det er det sidste af ss'erne der er problemet.

Ellersn hvis der er nogen der kender en måde hvor på jeg kan få Rome TW til at du på min macbook ville det være great!
Avatar billede papadakis Nybegynder
27. november 2007 - 00:00 #8
fik svar andet steds.