Avatar billede graupner Nybegynder
23. november 2007 - 11:05 Der er 5 kommentarer

Hjælp - Lille programering/flash opgave

Hej Alle sammen,

Dette er KUN en forspørgelse,- bare så der ikke sker nogen misforståelser!
Jeg er ved at lave min personlige side, da jeg skal søge ind på en grafisk uddannelse.  Problemet er at jeg kun laver grafiske overflader og er en klaphat til programering/flash. Dvs. jeg kan html med frontpage, men er det ikke en smugle gammeldags?
Så mit spørgsmål er, om der er én derude der vil give mig et tilbud på en 4-5 sider hjemmeside. ALT grafik laver jeg selvfølgelig selv, men behøver hjælp til de bag omliggende koder. Det behøves ikke at være ”fyrværkeri-eksplosions” flash, men er godt tilfreds med noget simpelt.

Hvad skulle sådan koste? Jeg har ikke en kæmpe buget og er også interesseret i at bytte, hvis du skulle have brug for noget grafik i form af logo, flyver etc. Du kan se min midlertidige side på www.myspace.com/kellocks
Skriv evt. link til din hjemmeside

Rigtig god weekend, KG
Hej Alle sammen,

Dette er KUN en forspørgelse,- bare så der ikke sker nogen misforståelser!
Jeg er ved at lave min personlige side, da jeg skal søge ind på en grafisk uddannelse.  Problemet er at jeg kun laver grafiske overflader og er en klaphat til programering/flash. Dvs. jeg kan html med frontpage, men er det ikke en smugle gammeldags?
Så mit spørgsmål er, om der er én derude der vil give mig et tilbud på en 4-5 sider hjemmeside. ALT grafik laver jeg selvfølgelig selv, men behøver hjælp til de bag omliggende koder. Det behøves ikke at være ”fyrværkeri-eksplosions” flash, men er godt tilfreds med noget simpelt.

Hvad skulle sådan koste? Jeg har ikke en kæmpe buget og er også interesseret i at bytte, hvis du skulle have brug for noget grafik i form af logo, flyver etc. Du kan se min midlertidige side på www.myspace.com/kellocks
Skriv evt. link til din hjemmeside

Rigtig god weekend, KG
Avatar billede graupner Nybegynder
23. november 2007 - 11:06 #1
Hov, der fik jeg smidt spørgsmålet ind et par gange.. Så er jeg sikker på ingen misforståelser! haha ;-)

Go' fredag
Avatar billede graupner Nybegynder
23. november 2007 - 15:11 #2
Ingen der kan hjælpe??
Avatar billede minus Nybegynder
23. november 2007 - 15:34 #3
Jeg må indrømme jeg ikke helt er med. Du søger en som kan sammensætte dit grafik for dig i 4-5 (x)html-sider? Hvis ja, så kan jeg godt hjælpe dig med det.
Eller søger du at det sættes sammen til en hjemmeside inde i flash...?

Hvis du søger noget simpelt, anbefaler jeg at det laves med hovereffekter.

Hvis du vil have det i (x)html, kan jeg godt lave det for få hundrede kroner :)
Så sørger jeg også for at det kan valideres i det nyeste XHTML og CSS standard.

Jeg har godt nok ingen hjemmesider liggende på nettet, men har en grafisk portefolio på www.retard.dk , som jeg pt. er igang med at lave et nyt design og kodning til.
Avatar billede graupner Nybegynder
23. november 2007 - 17:01 #4
Hey.. Tak for dit svar! Jeg prøver lige at forklare det lidt bedre..

Det jeg kan, er at lave en PDF fil med alt grafikken og det jeg søger er én der kan gøre det til hjemmeside.. Altså så grafikken ikke "flyver" rundt alt efter hvilken opløsning man kører! Muligvis med en smugle bevægelse eller bare simpelt mouse-over effekt.

Det med siderne,- her mener jeg at der skal være 4-5 sider. Om mig, kontakt, portofolio etc.

Så jeg (tror) at jeg søger en der kan sammensætte den i flash?

Men jeg synes også din side er super - er det noget i den stil du kan lave. Den måde vinduerne åbner på?
Avatar billede minus Nybegynder
23. november 2007 - 18:37 #5
Hej, det er lettere lavet i xhtml, altså du skærer dit billede op og strukturerer det med xhtml. Herefter kan du skrive din tekst ind på siden osv.

Men ja, kan også godt tilføje funktionerne at billeder vises, som de gør på min side. :)

du er velkommen til at kontakte mig på email, så kan jeg lettere forklare det: shahrokh.sotoudeh@gmail.com