Avatar billede holmboe Nybegynder
22. november 2007 - 11:18 Der er 1 løsning

E-Butik m. download - hvor og hvordan?

Jeg og min kone har i fællesskab skrevet en række små bøger/hæfter.
Disse vil vi gerne sælge via en e-shop.

Idéen er at kunden finder den/de bøger som ønskes, betaler og modtager dem via enten download eller i trykt udgave, hvis det ønskes.

Kunden skal altså have mulighed for at vælge enten et elektronisk eller et fysisk produkt, til to forskellige priser og den elektroniske udgave skal gøres tilgængelig med det samme.

Hvad gør jeg liiiiige her???
Jeg synes det lyder svært og regner med at det er en service, som jeg ikke selv kan lave, men noget jeg skal købe hos en eller anden.

Spørgsmålet er hvem?
Avatar billede fxj Juniormester
22. november 2007 - 23:04 #1
OSCommerce kan håndtere både salg af downloads og fysiske varer.
Det er OpenSource og du kan hente en dansk version her http://openforum.dk
Ønsker du en betalt løsning kan http://bgsys.dk tilbyde dette til meget rimelige penge, hvor du køber en færdig shop incl. hosting osv

Begge giver mulighed for betaling med dankort/visa, e-wire, paypal osv