Avatar billede gnutella Nybegynder
21. november 2007 - 19:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

DHCP server

Hej eksperter

Jeg har et lille problem.

Kan man aflæse i en ZyWall 2 hvilken DHCP server den vil forsøge at få WAN IP fra ???

Det er Dansk Bredbånd der spørger efter denne oplysning og jeg kan serisøt ikke se hvordan man kan se den. Opretter den en tabel over dem den vil forsøge at bruge ?

Kan man evt. aflæse denne info i Windows for en computer der sidder direkte på Internettet ?

På forhånd tak

Mvh
Avatar billede thesheriff Nybegynder
21. november 2007 - 19:52 #1
Se under WAN info efter default gateway
Avatar billede gnutella Nybegynder
21. november 2007 - 20:03 #2
Hmmm WAN info på Zywall'en eller ??? Hvor ligger det punkt, har bladret det igennem nu, keine sted.
Avatar billede thesheriff Nybegynder
21. november 2007 - 20:18 #3
Så sæt en af dine pc'ere direkte til dit kabelmodem og skriv cmd i Start->Kør.

Skriv ipconfig /all og Enter og du skulle få de ønskede info.
Avatar billede gnutella Nybegynder
21. november 2007 - 20:20 #4
Hold kæft man! Jeg er da en hat. Smid et svar :P
Avatar billede thesheriff Nybegynder
21. november 2007 - 20:28 #5
Værsgo :)