Avatar billede m-nur Nybegynder
20. november 2007 - 20:38 Der er 8 kommentarer

Overføre Musik til Memory card > disk skal formateres ?

Hej.
Jo ser i, da jeg oprettede forbindelse mellem min mobil og pc via en USB-Kabel, for at overføre musik, dukkede der et vindue op hvor der stod; Disken i drev H er ikke formateret, skal den formateres nu ?.
Derfor kan jeg ikke overføre musik til min mobil, nogen der ved hvordan jeg får problemet løst, uden at jeg skal til at formatere hukommelses-kortet. ??
Tak ...
M-Nur
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2007 - 21:00 #1
Det er ret sikkert at filtabellen er røget ( skyldes ofte at man glemmer "Sikker fjernelse af hardware ) kig på http://www.helgec.dk/lost%20partition.html eller kontakt mig via min hjemmeside hvis du ikke får hjælp fra anden side
Avatar billede m-nur Nybegynder
20. november 2007 - 21:39 #2
Okay, nu er jeg ikke professionel, og jeg forstår ærlig talt ikke det der ??...
Men tak fordi du kiggede, Står der derinde hvad man skal ??
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2007 - 22:51 #3
"Står der derinde hvad man skal ??" Prøv at klik på linket
Avatar billede m-nur Nybegynder
21. november 2007 - 14:14 #4
Det har jeg også gjort, Der står alt muligt
Hvis det står der inde, så sig det, så skal jeg nok læse det hele grundigt.
"Når du booter din computer" står der bl.a ?? hvad har det med emnet at gøre ??
Derfor spørger jeg...

:-)
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2007 - 15:52 #5
Jeg beklager det kan ikke skrives kortere, men har du ikke mod på at læse det igennem så må du jo håbe der kommer en anden forbi
Avatar billede m-nur Nybegynder
21. november 2007 - 16:19 #6
Tak fordi du kiggede forbi Mester, vil du ikke lige smide et svar alligevel, så du får pointene hvis ingen svarer ??
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2007 - 18:05 #7
Ingen løsning ingen point, snup dem selv
Avatar billede m-nur Nybegynder
20. december 2007 - 21:14 #8
Jamen hvis nu ingen kommer forbi og jeg så læser det der er på linket igennem, og det så virker, så skal du jo have pointene