Avatar billede thomas_u Nybegynder
19. november 2007 - 20:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Min computer slukker 3 sec efter den er tændt

Hej jeg har bygget mig et mediacenter
som har virket tidliger i dag
nu er problemet når jeg trykker på power knappen tænder min psu
køre engang med blæseren og slukker det samme gør min cpu køler
når slet ikke og få noget op på skærmen
nogle der kan hjælpe

det er et GigaByte GA-P35C-DS3R
og så er der en 2.66 Dualcore prosesor
er bange for at prosesoren er stået af
Avatar billede thomas_u Nybegynder
19. november 2007 - 21:41 #1
Info !!!
Har lige haft taget prosesoren op og startede op uden og der døede den ikke den startede op der kom ikke nogle Bib Bib Tror det er Prosesoren men hva mener i ??
Avatar billede peet-49 Novice
20. november 2007 - 08:09 #2
Det gør de typisk, når der ikke er god nok kontakt mellem cpu og køler, den indbyggede tempføler, lukker den ned. Har den gjort det nogle gange kan cpu (og bundkort) være ødelagte. Blæseren kører rundt?
Avatar billede thomas_u Nybegynder
20. november 2007 - 21:02 #3
ok er der en måde jeg kan teste det uden at prøve et andet mainboard eller prosesor da jeg ik har noget og prøve med