Avatar billede emma-sofie Nybegynder
18. november 2007 - 22:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

EWISU bukser

Hej Alle

Jeg skal købe julegaver til mine børn på nettet, og har tænkt på:
Hvor er de bedste links/shops ??

..og når jeg mener de bedste -> Mener jeg steder, hvor det er BILLIGT !! - Gerne mærkevarer

F.eks: har jeg købt rigtig meget tøj på Kappastore.com - gratis forsendelse, ofte rabatter og OK billigt.

Er der nogen der kender nogle gode tøj shoppingsites ??

PS: Jeg er klar over, at Eksperten.dk er for computerbrugere, MEN - Hvor kan jeg eller stille disse spørgsmål ?? Gode idéer ??

Tak - og fortsat god aften.....
Avatar billede enya Nybegynder
18. november 2007 - 23:42 #1
Købte for 2-3 år siden en del tøj hos SmartGuy.dk: http://www.smartguy.dk/
Hvordan priserne er og hvilke mærkevarer de sælger i dag, ved jeg dog ikke.
Avatar billede nnb Nybegynder
19. november 2007 - 21:18 #2
hejsa :).
For ca 3 ugersiden købte jeg 2 par evisu ved www.OurWear.com  , forsendelsen kostede mig ikke noget og der var ingen problemer. tror jeg gav 450 kr pr buks så har har sparet mange penge da de billigste evisu bukser i danmark koster 1600 kr :)
Avatar billede enya Nybegynder
20. november 2007 - 01:33 #3
Kender ikke shoppen: http://www.groundstyle.com/catalog/index.php Men de sælger bla. EVISU.
Avatar billede enya Nybegynder
16. december 2007 - 15:39 #4
Har du fundet ud af noget....?
Avatar billede emma-sofie Nybegynder
16. december 2007 - 23:06 #5
Ja !! Ourwear.com ser ud til at have de billigste Ewisu....
Alletiders....
Tak