Avatar billede larksen Nybegynder
18. november 2007 - 17:09 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Cs 1.6 problem

Hej alle

Jeg har problemer i Cs 1.6 med at mit sensitiv fuldstændig flipper ud. Har prøvet at geninstaller spillet men det hjalp ikke.
Har igen ide om hvad jeg kan gøre

Håber i forstår/ kan hjælpe :)

MvH larksen
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. november 2007 - 17:15 #1
Det er vel ikke fordi du kommer til at ændre det på selve musen - altså stille på dpi....
Avatar billede larksen Nybegynder
18. november 2007 - 18:45 #2
Ved ikke lige hvordan jeg måske kunne have gjort det. kan du ikke forklar hvordan man kan det?
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. november 2007 - 19:10 #3
Det er selvfølgelig kun hvis du har en mus med denne funktion ?
Hvilken mus har du?
Avatar billede larksen Nybegynder
18. november 2007 - 21:35 #4
Jeg har en Logitech Mx510
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. november 2007 - 23:00 #5
http://peecee.dk/index.php?lid=1&aid=1&pid=2&loadid=79595&noresize=yes

De 2 knapper jeg har markeret med grønt, er dem der justerer hvor mange dpi musen kører med. Jo flere dpi (øverste knap) jo hurtigere musemarkør, langsommere dpi er nederste knap.

Bruger du scrollhjulet til at skifte våben? Det kan være du i kampens hede kommer til at ramme de 2 knapper?
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. november 2007 - 23:03 #6
Og der er der jeg vrøvler, for det er ikke tilfældet med MX510 vedr. dpi...
de 2 knapper er vist kun scroll et vist antal linier ad gangen........
Avatar billede larksen Nybegynder
19. november 2007 - 16:00 #7
Desvære, jeg bruger ikke den til at skifte våben med :(. altså selve problemet er at hvis min sensitiv er på 1.0 (bruger normalt 5.6) synes jeg den er alt for lav. men hvis jeg sætter den op på f.eks 2.0 er den alt for høj. Håber du forstår. :)
Avatar billede gudfuddi Nybegynder
21. november 2007 - 20:03 #8
Har du evt skiftet styre system? Har du sat accelerate til? Fokert software? prøv og skriv "sensivity" i din consol i cs og se hvad den står på..
Avatar billede larksen Nybegynder
21. november 2007 - 21:11 #9
Kan med glæde meddele jer at jeg har fået det til at virke igen :). ved ik lige hvad jeg har gjort men det har i vært fald julpet. Smid et svar John stigers og Gdfuddi og få nogen points.
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. november 2007 - 21:55 #10
ok :)