Avatar billede gnuen Nybegynder
18. november 2007 - 16:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Counter Strike

Eftersom jeg er startet op med at spille CS source over steam hører jeg flere og flere sige at de spiller CS 1.6 og at de i Steam GUI har dette aktiveret som spil. Det har jeg så ikke og spørgsmålet er hvordan jeg får det?. (jeg kan ikke finde det på den Counter Strike source CD som jeg lige har købt og man skal vel ikke ud at købe en ny CS cd hvor 1.6 ligger på eller ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. november 2007 - 17:05 #1
Den licens af source du har købt skal være inklusiv 1.6, så jo det kan godt passe.
Avatar billede gnuen Nybegynder
18. november 2007 - 18:04 #2
tal for hurtigt svar
Avatar billede gnuen Nybegynder
18. november 2007 - 18:05 #3
tal=tak