Avatar billede homei67 Nybegynder
18. november 2007 - 08:35 Der er 1 kommentar

sempron 3200+opgraders til atlon 64 x2 6000+ på am2

hej
da jeg skal opgrader min amd sempron 3200+ til amd atlon 64 x2 6000+ på am2. bundkortet er nvidia 6150 nforce 430.
ville jeg gerne vide om det er nødvendigt at flashe bios efter den nye cpu er sat i "køre vista home preminum"???
hvis ja hvordan gøres det ?

hilsen jk.
Avatar billede hottadpole Nybegynder
18. november 2007 - 10:07 #1
Det er absolut ikke nødvendigt. Det kan dog være nødvendigt inden du sætter den nye cpu i. Det er nemlig ikke altid en given processor er under støttet på tidlige bios versioner. Check bundkortproducentens website. De er normalt flinke til at lægge den slags informationer klar.