Avatar billede staalaben Nybegynder
17. november 2007 - 18:50 Der er 3 kommentarer

Database forbindelse til openoffice.org base

Jeg har en lille hjemmeside, hvor jeg har en access databse tilknyttet.

Jeg ønsker at skifte den ud med openoffice.org BASE. Men hvordan finder jeg ud af hvordan 'connection string' skal se ud?

Bruger BASE samme ODBC som Access eller skal mit webhotel have installeret noget specielt?

Håber på hurtig hjælp - derfor lidt ekstra point ;o)
Avatar billede nielle Nybegynder
17. november 2007 - 20:04 #1
Så vidt jeg kan bedømme, ud fra dokumentationen, kræver brugen af Base at der er installeret "Sun’s Java JRE eller en JRE fra en anden producent." på maskinen. Jeg tror ikke at det er mange webhoteller som faktisk har dette.

Ref: http://da.openoffice.org/doc/StartMedBase.pdf
Avatar billede nielle Nybegynder
26. november 2007 - 17:50 #2
Hvad med noget respons?
Avatar billede nielle Nybegynder
03. december 2007 - 19:59 #3
??