Avatar billede freeman111 Nybegynder
17. november 2007 - 14:06 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

IBM think pad

Har lige fået en bærbar af firmaet men de tal knapper der normalt ville være over på siden sidder ved iopklæm men de kan ikke få dem til at gå væk fra at skrive tal dette bliver skrevet fra den stationere plz hjælp tak.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
17. november 2007 - 14:28 #1
Du oplyser ikke hvilken maskine det er ud over en IBM.

Men du skal slå numlock fra.

Find først Fn tasten (normalt nederst til venstre på keyboradet)
Find dernæst Num Lock tasten (normalt øverst til højre på keyboardet)
Hold nu Fn tasten nede, mens du trykker Numlock, slip begge taster.
Avatar billede freeman111 Nybegynder
17. november 2007 - 14:31 #2
SPOT ON!!!! mange tak skriv et til og du får le point :D
Avatar billede james_t_dk Juniormester
17. november 2007 - 14:36 #3
svar