Avatar billede droner Nybegynder
16. november 2007 - 16:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Åbning af links i mails duer ikke

Hej,

Efter at have kørt diverse renseprogrammer, kan jeg ikke længere åbne links i mine mails. Explorer åbnes blot i en tom side, hvis jeg prøver. Hvor kan jeg ændre det, så jeg kan åbne links igen og meget gerne i Mozilla, som er min foretrukne browser?
Avatar billede pbj_dk Nybegynder
16. november 2007 - 19:24 #1
Hmm? Kunne være registreringen af visse dll's, der er smuttet i din rensning. Prøv at kører denne her http://wiki.djlizard.net/Dial-a-fix. Den kan i hvert tilfælde ikke skade - og nej, på trods af navnet er der ingen snavs i den ;-) Den genopfrisker reg af div. net og internet dll'er, hvis de findes i forvejen.

Kryds alle options af også "Registration Center options".
Fjern kryds i "Empty System32\Catroot 2"
Klik så "GO"
Klik IKKE (!) "Flush SoftwareDistribution".
Reboot og prøv så.

Nu ved ikke om du mener outlook ekspress eller outlook fra Office pakken? Hvis det er office pakken, prøv at lægge den originale CD i og kør en "reparer Office".

Peter Brøsted Jensen
Avatar billede pbj_dk Nybegynder
16. november 2007 - 19:31 #2
Hov - lige en bem. Dial-a-fix kan endnu ikke kører på VISTA. Så prøv ikke, hvis du har den.
Avatar billede droner Nybegynder
17. november 2007 - 14:42 #3
Yes, det hjalp :-) Tak for hjælpen!

Smider du et svar?
Avatar billede pbj_dk Nybegynder
17. november 2007 - 15:36 #4
Velbekomme ;-) - men hvad af det? Dail-a-fix eller reparer Office?( Bare for andres ref.)
Avatar billede droner Nybegynder
24. november 2007 - 11:46 #5
Dial-a-fix