Avatar billede mokof Novice
15. november 2007 - 18:13 Der er 14 kommentarer og
3 løsninger

Evt. virus

Er der en der vil kigge på min (sønnens)log.PC'en er mega langsom
Avatar billede arlet Juniormester
15. november 2007 - 18:14 #1
Ja..

Den ser fin ud...
Avatar billede mokof Novice
15. november 2007 - 18:15 #2
Glemte lige loggen :-)  Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\AppCore\AppSvc32.exe
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\aswUpdSv.exe
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashServ.exe
C:\WINDOWS\Explorer.exe
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\Programmer\Java\jre1.5.0_10\bin\jusched.exe
C:\Programmer\Adobe\Photoshop Album Starter Edition\3.2\Apps\apdproxy.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpohmr08.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpotdd01.exe
C:\Programmer\CASIO\Photo Loader\Plauto.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\ALUSchedulerSvc.exe
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Programmer\CASIO\Photo Loader\Plauto.exe
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashMaiSv.exe
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashWebSv.exe
C:\WINDOWS\system32\dlcccoms.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
C:\Programmer\Java\jre1.5.0_10\bin\jucheck.exe
C:\Programmer\hijackthis\HijackThis.exe
C:\WINDOWS\system32\service.exe
C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\AcroRd32.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R3 - Default URLSearchHook is missing
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: Media Holding Enterprises, LLC - {0D39A900-0F3A-4C29-A254-3E65244FDC34} - C:\Programmer\ContextTool\ContextTool-2.dll
O2 - BHO: TBSB06180 - {4A2E1038-0885-4C92-8E28-A04CF8B94911} - C:\PROGRA~1\WINSTR~1\WIN_ST~1.DLL
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_10\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Windows Live Sign-in Helper - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O3 - Toolbar: Win Stream plugin - {BFB5F154-9212-46F3-B547-AC6106030A54} - C:\Programmer\Win Stream plugin\win_stream_plugin.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Programmer\Java\jre1.5.0_10\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [dlccmon.exe] "C:\Programmer\Dell Photo AIO Printer 924\dlccmon.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Photo Downloader] "C:\Programmer\Adobe\Photoshop Album Starter Edition\3.2\Apps\apdproxy.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [osCheck] "C:\Programmer\Norton AntiVirus\osCheck.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [avast!] C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MDNS] C:\WINDOWS\system32\service.exe
O4 - HKLM\..\Run: [DLCCCATS] rundll32 C:\WINDOWS\System32\spool\DRIVERS\W32X86\3\DLCCtime.dll,_RunDLLEntry@16
O4 - HKCU\..\Run: [X-Cleaner Deluxe] "C:\PROGRA~1\X-CLEA~1\XCleaner_full.exe" -turbo -autostart -NOREBOOT
O4 - Global Startup: Adobe Reader Speed Launch.lnk = C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O4 - Global Startup: hp psc 1000 series.lnk = ?
O4 - Global Startup: hpoddt01.exe.lnk = ?
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O4 - Global Startup: Photo Loader supervisory.lnk = C:\Programmer\CASIO\Photo Loader\Plauto.exe
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_10\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_10\bin\ssv.dll
O9 - Extra button: (no name) - {AFC3FA82-AD07-45cd-8B57-983435B9899E} - (no file)
O16 - DPF: {07D09E9E-C667-45DD-B035-217BC2A61A3B} (ActiveX sikkerhedssoftware Control) - https://www.sparlolland.dk/package/sdc/external/activex/ActiveXSikkerhedssoftware-prod-1.10.cab
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{A0D1E3B8-A2E3-41F4-AE29-BB9E0DAC99CD}: NameServer = 208.67.220.220,208.67.222.222
O17 - HKLM\System\CS1\Services\Tcpip\Parameters: NameServer = 208.67.220.220,208.67.222.222
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\Parameters: NameServer = 208.67.220.220,208.67.222.222
O20 - Winlogon Notify: WgaLogon - C:\WINDOWS\SYSTEM32\WgaLogon.dll
O23 - Service: avast! iAVS4 Control Service (aswUpdSv) - ALWIL Software - C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\aswUpdSv.exe
O23 - Service: Automatic LiveUpdate Scheduler - Symantec Corporation - C:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\ALUSchedulerSvc.exe
O23 - Service: avast! Antivirus - ALWIL Software - C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashServ.exe
O23 - Service: avast! Mail Scanner - Unknown owner - C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashMaiSv.exe" /service (file missing)
O23 - Service: avast! Web Scanner - Unknown owner - C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashWebSv.exe" /service (file missing)
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Unknown owner - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe" /h ccCommon (file missing)
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Unknown owner - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe" /h ccCommon (file missing)
O23 - Service: Symantec Lic NetConnect service (CLTNetCnService) - Unknown owner - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe" /h ccCommon (file missing)
O23 - Service: dlcc_device - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\dlcccoms.exe
O23 - Service: Symantec IS Password Validation (ISPwdSvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton AntiVirus\isPwdSvc.exe
O23 - Service: LiveUpdate - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\Symantec\LIVEUP~1\LUCOMS~1.EXE
O23 - Service: Pml Driver HPZ12 - HP - C:\WINDOWS\System32\HPZipm12.exe
O23 - Service: Symantec Core LC - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
O23 - Service: Symantec AppCore Service (SymAppCore) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\AppCore\AppSvc32.exe
15. november 2007 - 18:18 #3
<arlet>: Du må gerne køre videre her *S*
O4 - HKLM\..\Run: [MDNS] C:\WINDOWS\system32\service.exe ???
Avatar billede arlet Juniormester
15. november 2007 - 18:27 #4
Kør trin 1 og 2 her http://www.malwarecheck.dk/forum/viewtopic.php?t=11
Genstart og ny hijackthis log(med nyeste version, som du finder her: www.arlet.dk/hijackthis.htm) samt log´ne fra SuperAntiSpyware scanneren og Avg/Ewido
Avatar billede mokof Novice
19. november 2007 - 20:04 #5
Hej igen og undskyld ventetiden men jeg har haft en del at se til.
her er de 3 log's du bad om, håber det er gjort
rigtigt :-/
__________________________________________________
ewido anti-spyware online scanner
    http://www.ewido.net
__________________________________________________

Name: TrackingCookie.Adbrite
Path: C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@4.adbrite[1].txt
Risk: Medium

Name: TrackingCookie.Yieldmanager
Path: C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@ad.yieldmanager[1].txt
Risk: Medium

Name: TrackingCookie.Adbrite
Path: C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@adbrite[1].txt
Risk: Medium

Name: TrackingCookie.Adbrite
Path: C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@ads.adbrite[1].txt
Risk: Medium

Name: TrackingCookie.Adtech
Path: C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@adtech[1].txt
Risk: Medium

Name: TrackingCookie.Advertising
Path: C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@advertising[1].txt
Risk: Medium

Name: TrackingCookie.Serving-sys
Path: C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@bs.serving-sys[1].txt
Risk: Medium

Name: TrackingCookie.Connextra
Path: C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@connextra[1].txt
Risk: Medium

Name: TrackingCookie.Cpvfeed
Path: C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@cpvfeed[1].txt
Risk: Medium

Name: TrackingCookie.Masterstats
Path: C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@image.masterstats[1].txt
Risk: Medium

Name: TrackingCookie.Webtrends
Path: C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@m.webtrends[2].txt
Risk: Medium

Name: TrackingCookie.Questionmarket
Path: C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@questionmarket[2].txt
Risk: Medium

Name: TrackingCookie.Revsci
Path: C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@revsci[2].txt
Risk: Medium

Name: TrackingCookie.Serving-sys
Path: C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@serving-sys[1].txt
Risk: Medium

Name: TrackingCookie.Statistik-gallup
Path: C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@statistik-gallup[1].txt
Risk: Medium

Name: TrackingCookie.Tribalfusion
Path: C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@tribalfusion[2].txt
Risk: Medium

Name: TrackingCookie.Xxxcounter
Path: C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@xxxcounter[1].txt
Risk: Medium

Name: TrackingCookie.Doubleclick
Path: C:\Documents and Settings\Anette.ANETTE-0SDU9P5A\Cookies\anette@doubleclick[1].txt
Risk: Medium

Name: TrackingCookie.2o7
Path: C:\Documents and Settings\Anette.ANETTE-0SDU9P5A\Cookies\anette@sonofon.112.2o7[1].txt
Risk: Medium

Name: TrackingCookie.Statistik-gallup
Path: C:\Documents and Settings\Anette.ANETTE-0SDU9P5A\Cookies\anette@statistik-gallup[1].txt
Risk: Medium

SUPERAntiSpyware Scan Log
http://www.superantispyware.com

Generated 11/19/2007 at 07:06 PM

Application Version : 3.9.1008

Core Rules Database Version : 3346
Trace Rules Database Version: 1347

Scan type      : Complete Scan
Total Scan Time : 01:21:44

Memory items scanned      : 442
Memory threats detected  : 1
Registry items scanned    : 4849
Registry threats detected : 14
File items scanned        : 37620
File threats detected    : 124

Trojan.Service
    C:\WINDOWS\SYSTEM32\SERVICE.EXE
    [MDNS] C:\WINDOWS\SYSTEM32\SERVICE.EXE
    C:\WINDOWS\Prefetch\SERVICE.EXE-396E850B.pf

Unclassified.Unknown Origin
    HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\SharedTaskScheduler#{af3fd9a8-1287-4159-9212-9a5b4494af70}

Adware.Tracking Cookie
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@www.sexymomstown[2].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@indextools[2].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@tribalfusion[1].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@df[1].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@sexulus[1].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@sexymaturechicks[2].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@pacificpoker[2].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@counter5.sextracker[1].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@eas.apm.emediate[2].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@www.xxx-69-xxx[1].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@image.masterstats[1].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@partypoker[2].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@www.pornoverview[2].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@wivesinporn[2].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@angleinteractive.directtrack[2].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@bs.serving-sys[1].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@adultadworld[2].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@qxl.banneradministration[2].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@zedo[2].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@directtrack[1].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@sexlist[1].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@adtech[1].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@serving-sys[1].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@xxxcounter[1].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@momsteachingteens[1].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@cassava[1].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@fuckthislady[1].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@amour-xxx-angels[1].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@www.grannypornmovs[2].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@qxl.adservinginternational[1].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@join.momsteachingteens[1].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@teenempires[1].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@1071793501[1].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@counter7.sextracker[1].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@sextracker[1].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@teensmoreteens[1].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@sexadditions[1].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@tradedoubler[2].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@revsci[2].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@specificclick[2].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@www.topwebteens[2].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@4.adbrite[1].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@atdmt[2].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@counter4.sextracker[1].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@www.matureporno[2].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@doubleclick[1].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@www.olderwomansexvideos[2].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@counter12.sextracker[1].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@www.trafficadept[2].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@adserver.banneradministration[2].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@www.momspornvideo[2].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@cgi-bin[2].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@moms4fuck[2].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@thefuckdolls[1].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@www.extra-teens[2].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@adbrite[1].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@hentaicounter[1].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@momspornvideo[1].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@matureadultmoviematrix[2].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@lesssex[2].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@chokertraffic[2].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@dtr[2].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@ad.yieldmanager[1].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@mediatraffic[2].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@xren_cj[3].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@adfair[1].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@mediaplex[1].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@track.adform[1].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@nichetrafficticket[2].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@www.sexhungrymoms[2].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@clickbank[1].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@ads2.jubii[1].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@porntower[1].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@www.clubteenpix[1].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@questionmarket[2].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@mymomsfuckingblackzilla[1].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@teensart[2].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@casalemedia[1].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@1062884206[2].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@ads.dk-kogebogen[2].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@new-pcp[1].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@888[2].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@advertising[2].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@fastclick[2].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@ads.adbrite[1].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@ad[1].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@cgi-bin[3].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@www.2superteens[2].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@smileycentral[1].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@blackfuckwhite[2].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@teens-girls[1].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@statcounter[1].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@fresh-sex-girls[1].txt
    C:\Documents and Settings\Mogens\Cookies\mogens@top[1].txt
    C:\Documents and Settings\Anette\Cookies\anette@ad1.emediate[2].txt
    C:\Documents and Settings\Anette\Cookies\anette@e2.emediate[1].txt
    C:\Documents and Settings\Anette\Cookies\anette@track.adform[1].txt
    C:\Documents and Settings\Anette.ANETTE-0SDU9P5A\Cookies\anette@adfair[1].txt
    C:\Documents and Settings\Anette.ANETTE-0SDU9P5A\Cookies\anette@ads.dk-kogebogen[2].txt
    C:\Documents and Settings\Anette.ANETTE-0SDU9P5A\Cookies\anette@ads2.jubii[1].txt
    C:\Documents and Settings\Anette.ANETTE-0SDU9P5A\Cookies\anette@adserver.banneradministration[2].txt
    C:\Documents and Settings\Anette.ANETTE-0SDU9P5A\Cookies\anette@adtech[1].txt
    C:\Documents and Settings\Anette.ANETTE-0SDU9P5A\Cookies\anette@advertising[1].txt
    C:\Documents and Settings\Anette.ANETTE-0SDU9P5A\Cookies\anette@atdmt[1].txt
    C:\Documents and Settings\Anette.ANETTE-0SDU9P5A\Cookies\anette@bs.serving-sys[1].txt
    C:\Documents and Settings\Anette.ANETTE-0SDU9P5A\Cookies\anette@doubleclick[1].txt
    C:\Documents and Settings\Anette.ANETTE-0SDU9P5A\Cookies\anette@e2.emediate[1].txt
    C:\Documents and Settings\Anette.ANETTE-0SDU9P5A\Cookies\anette@eas.apm.emediate[2].txt
    C:\Documents and Settings\Anette.ANETTE-0SDU9P5A\Cookies\anette@fastclick[1].txt
    C:\Documents and Settings\Anette.ANETTE-0SDU9P5A\Cookies\anette@indextools[1].txt
    C:\Documents and Settings\Anette.ANETTE-0SDU9P5A\Cookies\anette@qxl.banneradministration[1].txt
    C:\Documents and Settings\Anette.ANETTE-0SDU9P5A\Cookies\anette@serving-sys[2].txt
    C:\Documents and Settings\Anette.ANETTE-0SDU9P5A\Cookies\anette@stat.postdanmark[1].txt
    C:\Documents and Settings\Anette.ANETTE-0SDU9P5A\Cookies\anette@track.adform[1].txt
    C:\Documents and Settings\Anette.ANETTE-0SDU9P5A\Cookies\anette@tradedoubler[2].txt
    C:\Documents and Settings\Anette.ANETTE-0SDU9P5A\Cookies\anette@tribalfusion[1].txt
    C:\Documents and Settings\Jac\Cookies\jac@track.adform[1].txt

Trojan.Security Toolbar
    C:\Documents and Settings\All Users\Menuen Start\Online Security Guide.url
    C:\Documents and Settings\All Users\Menuen Start\Security Troubleshooting.url

Trojan.Homepage/Puper
    HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\policies\explorer\run#wininet.dll

Browser Hijacker.Deskbar
    HKCR\CLSID\{BFB5F154-9212-46F3-B547-AC6106030A54}
    HKCR\CLSID\{BFB5F154-9212-46F3-B547-AC6106030A54}\Implemented Categories
    HKCR\CLSID\{BFB5F154-9212-46F3-B547-AC6106030A54}\Implemented Categories\{7DD95801-9882-11CF-9FA9-00AA006C42C4}
    HKCR\CLSID\{BFB5F154-9212-46F3-B547-AC6106030A54}\Implemented Categories\{7DD95802-9882-11CF-9FA9-00AA006C42C4}
    HKCR\CLSID\{BFB5F154-9212-46F3-B547-AC6106030A54}\InprocServer32
    HKCR\CLSID\{BFB5F154-9212-46F3-B547-AC6106030A54}\InprocServer32#ThreadingModel
    HKCR\CLSID\{BFB5F154-9212-46F3-B547-AC6106030A54}\ProgID
    HKCR\CLSID\{BFB5F154-9212-46F3-B547-AC6106030A54}\Programmable
    HKCR\CLSID\{BFB5F154-9212-46F3-B547-AC6106030A54}\TypeLib
    HKCR\CLSID\{BFB5F154-9212-46F3-B547-AC6106030A54}\VersionIndependentProgID
    HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar#{BFB5F154-9212-46F3-B547-AC6106030A54}

Adware.HBHelper
    C:\PROGRAMMER\WIN STREAM PLUGIN\TBHELPER.DLL

Trojan.Unknown Origin
    C:\WINDOWS\SYSTEM32\OT.ICO

Adware.Mirar/NetNucleus
    C:\WINDOWS\SYSTEM32\WINNB58.DLL

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\AppCore\AppSvc32.exe
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\aswUpdSv.exe
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashServ.exe
C:\WINDOWS\Explorer.exe
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\Programmer\Java\jre1.5.0_10\bin\jusched.exe
C:\Programmer\Adobe\Photoshop Album Starter Edition\3.2\Apps\apdproxy.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpohmr08.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpotdd01.exe
C:\Programmer\CASIO\Photo Loader\Plauto.exe
C:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\ALUSchedulerSvc.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashMaiSv.exe
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashWebSv.exe
C:\WINDOWS\system32\dlcccoms.exe
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Programmer\SUPERAntiSpyware.exe
C:\Programmer\CASIO\Photo Loader\Plauto.exe
C:\Programmer\Java\jre1.5.0_10\bin\jucheck.exe
C:\Programmer\HJTrenamed.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R3 - Default URLSearchHook is missing
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: Media Holding Enterprises, LLC - {0D39A900-0F3A-4C29-A254-3E65244FDC34} - C:\Programmer\ContextTool\ContextTool-2.dll
O2 - BHO: TBSB06180 - {4A2E1038-0885-4C92-8E28-A04CF8B94911} - C:\PROGRA~1\WINSTR~1\WIN_ST~1.DLL
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_10\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Windows Live Sign-in Helper - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Programmer\Java\jre1.5.0_10\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [dlccmon.exe] "C:\Programmer\Dell Photo AIO Printer 924\dlccmon.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Photo Downloader] "C:\Programmer\Adobe\Photoshop Album Starter Edition\3.2\Apps\apdproxy.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [osCheck] "C:\Programmer\Norton AntiVirus\osCheck.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [avast!] C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [DLCCCATS] rundll32 C:\WINDOWS\System32\spool\DRIVERS\W32X86\3\DLCCtime.dll,_RunDLLEntry@16
O4 - HKCU\..\Run: [SUPERAntiSpyware] C:\Programmer\SUPERAntiSpyware.exe
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Global Startup: Adobe Reader Speed Launch.lnk = C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O4 - Global Startup: hp psc 1000 series.lnk = ?
O4 - Global Startup: hpoddt01.exe.lnk = ?
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O4 - Global Startup: Photo Loader supervisory.lnk = C:\Programmer\CASIO\Photo Loader\Plauto.exe
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_10\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_10\bin\ssv.dll
O9 - Extra button: (no name) - {AFC3FA82-AD07-45cd-8B57-983435B9899E} - (no file)
O16 - DPF: {07D09E9E-C667-45DD-B035-217BC2A61A3B} (ActiveX sikkerhedssoftware Control) - https://www.sparlolland.dk/package/sdc/external/activex/ActiveXSikkerhedssoftware-prod-1.10.cab
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{A0D1E3B8-A2E3-41F4-AE29-BB9E0DAC99CD}: NameServer = 208.67.220.220,208.67.222.222
O17 - HKLM\System\CS1\Services\Tcpip\Parameters: NameServer = 208.67.220.220,208.67.222.222
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\Parameters: NameServer = 208.67.220.220,208.67.222.222
O20 - Winlogon Notify: !SASWinLogon - C:\Programmer\SASWINLO.dll
O23 - Service: avast! iAVS4 Control Service (aswUpdSv) - ALWIL Software - C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\aswUpdSv.exe
O23 - Service: Automatic LiveUpdate Scheduler - Symantec Corporation - C:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\ALUSchedulerSvc.exe
O23 - Service: avast! Antivirus - ALWIL Software - C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashServ.exe
O23 - Service: avast! Mail Scanner - ALWIL Software - C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashMaiSv.exe
O23 - Service: avast! Web Scanner - ALWIL Software - C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashWebSv.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
O23 - Service: Symantec Lic NetConnect service (CLTNetCnService) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
O23 - Service: dlcc_device - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\dlcccoms.exe
O23 - Service: Symantec IS Password Validation (ISPwdSvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton AntiVirus\isPwdSvc.exe
O23 - Service: LiveUpdate - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\Symantec\LIVEUP~1\LUCOMS~1.EXE
O23 - Service: Pml Driver HPZ12 - HP - C:\WINDOWS\System32\HPZipm12.exe
O23 - Service: Symantec Core LC - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
O23 - Service: Symantec AppCore Service (SymAppCore) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\AppCore\AppSvc32.exe

--
End of file - 6883 bytes
Avatar billede arlet Juniormester
19. november 2007 - 20:54 #6
Kører du med noget openDns??
Avatar billede mokof Novice
19. november 2007 - 22:01 #7
Hvad er "openDns"
Avatar billede arlet Juniormester
19. november 2007 - 22:12 #8
Avatar billede arlet Juniormester
19. november 2007 - 22:18 #9
Kør Hijackthis, scan, sæt flueben ved linien/linierne listet her, luk alle vinduer undtaget Hijackthis, klik på fix checked, luk hijackthis igen.

R3 - Default URLSearchHook is missing
O2 - BHO: TBSB06180 - {4A2E1038-0885-4C92-8E28-A04CF8B94911} - C:\PROGRA~1\WINSTR~1\WIN_ST~1.DLL

O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{A0D1E3B8-A2E3-41F4-AE29-BB9E0DAC99CD}: NameServer = 208.67.220.220,208.67.222.222
O17 - HKLM\System\CS1\Services\Tcpip\Parameters: NameServer = 208.67.220.220,208.67.222.222
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\Parameters: NameServer = 208.67.220.220,208.67.222.222

Genstart og ny hijackthis log
Avatar billede mokof Novice
20. november 2007 - 13:36 #10
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\AppCore\AppSvc32.exe
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\aswUpdSv.exe
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashServ.exe
C:\WINDOWS\Explorer.exe
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\Programmer\Java\jre1.5.0_10\bin\jusched.exe
C:\Programmer\Adobe\Photoshop Album Starter Edition\3.2\Apps\apdproxy.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe
C:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\ALUSchedulerSvc.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpohmr08.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpotdd01.exe
C:\Programmer\CASIO\Photo Loader\Plauto.exe
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashMaiSv.exe
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashWebSv.exe
C:\WINDOWS\system32\dlcccoms.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Programmer\SUPERAntiSpyware.exe
C:\Programmer\CASIO\Photo Loader\Plauto.exe
C:\Programmer\Java\jre1.5.0_10\bin\jucheck.exe
C:\Programmer\HJTrenamed.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: Media Holding Enterprises, LLC - {0D39A900-0F3A-4C29-A254-3E65244FDC34} - C:\Programmer\ContextTool\ContextTool-2.dll
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_10\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Windows Live Sign-in Helper - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Programmer\Java\jre1.5.0_10\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [dlccmon.exe] "C:\Programmer\Dell Photo AIO Printer 924\dlccmon.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Photo Downloader] "C:\Programmer\Adobe\Photoshop Album Starter Edition\3.2\Apps\apdproxy.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [osCheck] "C:\Programmer\Norton AntiVirus\osCheck.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [avast!] C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [DLCCCATS] rundll32 C:\WINDOWS\System32\spool\DRIVERS\W32X86\3\DLCCtime.dll,_RunDLLEntry@16
O4 - HKCU\..\Run: [SUPERAntiSpyware] C:\Programmer\SUPERAntiSpyware.exe
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Global Startup: Adobe Reader Speed Launch.lnk = C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O4 - Global Startup: hp psc 1000 series.lnk = ?
O4 - Global Startup: hpoddt01.exe.lnk = ?
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O4 - Global Startup: Photo Loader supervisory.lnk = C:\Programmer\CASIO\Photo Loader\Plauto.exe
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_10\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_10\bin\ssv.dll
O9 - Extra button: (no name) - {AFC3FA82-AD07-45cd-8B57-983435B9899E} - (no file)
O16 - DPF: {07D09E9E-C667-45DD-B035-217BC2A61A3B} (ActiveX sikkerhedssoftware Control) - https://www.sparlolland.dk/package/sdc/external/activex/ActiveXSikkerhedssoftware-prod-1.10.cab
O20 - Winlogon Notify: !SASWinLogon - C:\Programmer\SASWINLO.dll
O23 - Service: avast! iAVS4 Control Service (aswUpdSv) - ALWIL Software - C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\aswUpdSv.exe
O23 - Service: Automatic LiveUpdate Scheduler - Symantec Corporation - C:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\ALUSchedulerSvc.exe
O23 - Service: avast! Antivirus - ALWIL Software - C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashServ.exe
O23 - Service: avast! Mail Scanner - ALWIL Software - C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashMaiSv.exe
O23 - Service: avast! Web Scanner - ALWIL Software - C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashWebSv.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
O23 - Service: Symantec Lic NetConnect service (CLTNetCnService) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
O23 - Service: dlcc_device - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\dlcccoms.exe
O23 - Service: Symantec IS Password Validation (ISPwdSvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton AntiVirus\isPwdSvc.exe
O23 - Service: LiveUpdate - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\Symantec\LIVEUP~1\LUCOMS~1.EXE
O23 - Service: Pml Driver HPZ12 - HP - C:\WINDOWS\System32\HPZipm12.exe
O23 - Service: Symantec Core LC - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
O23 - Service: Symantec AppCore Service (SymAppCore) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\AppCore\AppSvc32.exe

--
End of file - 6479 bytes
Avatar billede arlet Juniormester
20. november 2007 - 16:48 #11
Dit Java er forældet, derfor skal du afinstaller dit Java via Kontrolpanel => Tilføj/Fjern Programmer. Af sikkerhedsmæssige årsager, skal den gamle version af programmet slettes, inden man henter nyeste version.

Hent derefter den nye version Java her:
http://www.java.com/en/

-----

Så ser det bedre ud..

Hjalp kuren??

Kør lige trin 5 og 6 herfra: http://www.malwarecheck.dk/forum/viewtopic.php?t=11
Avatar billede mokof Novice
21. november 2007 - 10:04 #12
Helt fint. Tak for hjælpen.
P.S. Jeg har nogle tomme programmer, jeg ikke kan fjerne, på tilføj/fjern programmer. Er der noget at gøre ved det ?
Avatar billede arlet Juniormester
21. november 2007 - 10:57 #13
Prøv først ccleaner www.arlet.dk/ccleaner.htm

Hvis det ikke virker, så gør dette her:

Gå i start - kør og skriv regedit

Gå ned til:

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall

Tryk på "+" ud for Uninstall mappen og find mapperne og slet dem.
Avatar billede mokof Novice
22. november 2007 - 18:48 #14
Jeg kan stadig ikke fjerne dem, for de er ikke nævnt i regedit.
Men tak for hjælpen med det andet.
Avatar billede arlet Juniormester
22. november 2007 - 18:56 #15
Okay, så har jeg ikke nogen løsning..
Avatar billede mokof Novice
23. november 2007 - 19:35 #16
Har du fået pointne for jeg har stadig gult flag, selvom jeg har accepteret svar ..
Avatar billede arlet Juniormester
23. november 2007 - 20:35 #17
Ja, det skulle være i orden-..