Avatar billede holger111 Nybegynder
14. november 2007 - 10:51 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Min bruger på steam blev hacket, kan man hacke den tilbage?

hej alle experter.
nå men det er fordi min acount i steam er blevet hacket og jeg havde rigtig mange spil på :( og jeg har ikke lige penge til at gå ud og købe dem igen.
så  her kommer mit spørgsmål: kan man hacke den tilbage igen? og hvordan hvis man kan?

med venlig hilsen Holger.
Avatar billede gnuhest Nybegynder
14. november 2007 - 10:56 #1
Nej det kan du desværrere ikke, har prøvet det samme, steam siger selv det er dit eget ansvar at holde login koden til sig selv,
desværrere..  HL2 box koster kun 100,-kr idag ;)
Avatar billede soulraven Nybegynder
12. december 2007 - 03:41 #2
Hej holger, hvis dit acc er blevet hacket, bør du undersøge efter trojaner og keylogger, så den skyldige ikke får fat i flere af dine oplysninger, skift også passwords som er det samme som din steam account, så personen ikke får mere adgang.