Avatar billede nfrank Nybegynder
13. november 2007 - 13:42 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hvem udbyder udviklerkurser i Dynamics AX/Axapta?

Jeg skal i mit nye job udvikle i Dynamics AX, men det er småt med udbydere af kurser. Jeg kan kun finde Mircroworld. EDB-Gruppen udbyder dem ikke mere.
Avatar billede jasman Nybegynder
13. november 2007 - 14:11 #2
I al beskedenhed arbejder jeg for en koncern som udbyder uddannelse i Axapta.
Se her:
http://www.x-masterclass.com/
Avatar billede nfrank Nybegynder
13. november 2007 - 14:17 #3
Jeg har selv fundet beskrivelsen på microsoft.com, men det er meget nemmere at lære når man kan få feedback.

Det hjemmesider I begge henviser mangler en væsentlig oplysning, eller den er svær at finde: hvor foregår det?
Avatar billede ladyhawke Novice
13. november 2007 - 14:22 #4
Her står hvor de har kontorer/undervisning, hvilken du bruger afhænger af kursus og din interesse: http://www.htinstitute.com/about.asp Desuden laver de også onsite træning
Avatar billede nfrank Nybegynder
13. november 2007 - 14:26 #5
Ladyhawke: det ser ellers dejligt ud, men jeg får nok problemer med at få det igennem hos chefen og hos baglandet.
Avatar billede ladyhawke Novice
13. november 2007 - 14:34 #6
Det sagde du ikke noget om, men det er ikke sikkert du kan få et rigtig godt/professionelt udvikler kursus i Danmark og hvis din chef ikke kan leve med et kursus i udlandet, må han/hun leve med at betale dig for at lære det på egen hånd (meget hurtigt dyrere end et kursus).
Avatar billede nfrank Nybegynder
13. november 2007 - 14:39 #7
Se, nu forudsætter du at vi er et systemhus, og min tid dermed kan viderefaktureres. Det er ikke tilfældet. Vi er en produktionsvirksomed, og systemudvikling er kun en del af mit arbejde.
Avatar billede ladyhawke Novice
13. november 2007 - 14:52 #8
jeg forudsætter ikke at du sidder i et systemhus, men du får da forhåbentlig løn for dit arbejde????
I positivt fald vil den tid (lønkroner) du bruger, ud over et evt. kursus, på at sætte dig ind i udviklingen på AX være en delvist ikke-produktiv udgift. Eller sagt på en anden måde: du kan ikke bidrage effektivt til produktionen i den tid hvor du "studerer".
At du oven i hatten så ikke arbejder med det fuldtids og dermed lærer hurtigere hjælper bestemt ikke...
Avatar billede jasman Nybegynder
14. november 2007 - 11:01 #9
Jeg vil blot lige kommentere:
Master class kurserne afholdes i Danmark.
http://www.x-masterclass.com/
Avatar billede ladyhawke Novice
14. november 2007 - 11:07 #10
det er Thy:data der står for dem, havde ikke lige set at de havde faste kurser...
Avatar billede nfrank Nybegynder
14. november 2007 - 12:39 #11
Jeg fandt ud af det om Thy Data. Desværre har de ikke svaret tilbage på en besked lagt i går, og rykket for i dag. De *vil* åbenbart ikke have kunder.
Avatar billede thy_kwc Nybegynder
20. november 2007 - 12:19 #12
Det helt rigtige kursus for dig er thy:data's System Development x-masterclass kursus.

Med hensyn til kontakt så er der to helt sikre måder at kontakte thy:data vedr. x-masterclass kurser.

1) Send en mail til info@x-masterclass.com

2) Tilmelding til kursus på http://www.x-masterclass.com/booking.60.0.html
* Kursusbeskrivelse er tilknyttet kursusnavnet som link
* Tilmelding til de enkelte kurser sker ved at aktivere linket på de enkelte datoer i kursuskalenderen.

mvh.

Karsten
Thy:data Services (www.thydata.dk/services)