Avatar billede wibolt Nybegynder
10. november 2007 - 14:12 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Installering af vista..

Jeg har prøvet at installere Windows Vista, men efter 24 timer har computeren kun indlæst 21 %, har prøvet at skifte dvd-drev og harddisk, samt lånt en anden skive - men intet hjælper, hvad kan der være galt?
Avatar billede Jensen DK Novice
11. november 2007 - 06:47 #1
Hvilke data har din PC? har der været Vista før eller XP? har du testet om Vista kan instaleres på maskinen?
http://www.pcworld.dk/blog/Vistabloggen?gclid=CLbzwYGL1I8CFQI5aAodN26H-Q  læs dette
kan være der er noget du kan bruge.
Avatar billede wibolt Nybegynder
12. november 2007 - 21:35 #2
Ja, jeg har kørt Microsofts Vista advisor og der skulle ikke være noget galt i at opgradere til Vista.
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
13. november 2007 - 22:42 #3
Hmm lyder underligt... Har du prøvet at kontakte Microsoft?
Avatar billede wibolt Nybegynder
14. november 2007 - 18:26 #4
Microsoft hjælper ikke folk, med mindre at de har en licens.

Det har jeg ikke, da jeg vil prøve det 30 dage, før jeg beslutter om jeg vil købe det.
Avatar billede Slettet bruger
15. november 2007 - 09:08 #5
og så får du kun hjælp hvis du har en fuld version ( ikke OEM )ellers koster det.

bruger du onboard lyd så deaktiver det i bios

der kan være andre ting derinde du også skal deaktivere.

når vista kører aktiverer du dem en af gangen. så skulle du hurtig få øje på synderen.

det er næsten det eneste du kan når den ikke vil. det skal ikke tage mere ned ca. 1 time ellers er der noget galt. det er som rgel en hardvare fejl af en eller anden slags
Avatar billede Slettet bruger
15. november 2007 - 09:08 #6
op dater din bios glemte jeg at skrive
Avatar billede wibolt Nybegynder
16. november 2007 - 20:03 #7
Det var s......, det hjalp at deaktivere lydkortet :-)

treatmenice, smid et svar og tak for hjælpen.
Avatar billede wibolt Nybegynder
18. august 2010 - 15:46 #8
Lukket