Avatar billede ccfischer Nybegynder
08. november 2007 - 20:13 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Driver til Bærbar.

Hejsa....

Har fået en HP Pavillion dv9510eo og mangler nu en driver til min fingerprint sensor. Kan ikke finde en driver på HP´s egen supportside. Håber der er en der kan hjælpe mig.

PPS.: Skal lige sige at jeg har installeret Windows Vista Ultimate på min maskine...

Hilsen

ccfischer
Avatar billede haverslev Novice
08. november 2007 - 20:50 #2
Ps: Du har installeret chipsetdriver osv. ikke ?
Avatar billede ccfischer Nybegynder
08. november 2007 - 21:51 #3
hej

Når jeg installerer denne fil, kommer der en melding der siger at denne sti ikke kunne findes. c:\swsetup\sp34452\echo off? (noget i denne stil)
Avatar billede haverslev Novice
09. november 2007 - 09:20 #4
Vi skal lige være enige om, at du har installeret alle de andre drivere efter du har installeret Vista?
Startende med chipset, grafik, lyd, osv. osv
Avatar billede ccfischer Nybegynder
11. november 2007 - 13:23 #5
Hejsa. Ja så er jeg her igen.... Jo har installeret disse driver
Avatar billede ccfischer Nybegynder
14. november 2007 - 20:12 #6
Lukker dette
Avatar billede haverslev Novice
14. november 2007 - 20:38 #7
Hvis du har fundet løsningen på dit problem, så Husk dog at løsningen så skal skrives herind i spørgsmålet jf. punkt 2.10 i reglerne.
Herved kan andre med samme problem, få glæde af din evt. løsning