Avatar billede intrique Nybegynder
06. november 2007 - 21:28 Der er 3 kommentarer

Drivere til Windows XP på en MacBook Pro

Godaften,

jeg købte en MacBook Pro i slutningen af Juni måned, 17" model med standard hardware bortset fra ekstra ram. Betalte for at få WinXp med i pakken, og installeret. Dog virkede det ikke, og jeg gjorde ikke yderligere ved det (den kunne ikke boote i Xp, den genstartede bare). Nu skal jeg dog bruge WinXp, og derfor satte jeg mig idag ned og installerede Xp og det virkede fint, bortset fra de famøse drivere til Mac-hardware selvfølgelig ikke fandtes.
Men da jeg har pre-Leopard OSX UDEN Boot Camp, og nu kan jeg jo ikke få fat I BootCamp uden at skaffe Leopard! Har jeg ingen mulighed for at få en driver cd på en anden måde?

Jacob
Avatar billede aeblenet Nybegynder
09. november 2007 - 08:58 #1
Nyeste version finder du her:
http://www.mybittorrent.com/info/931140/
Avatar billede aeblenet Nybegynder
09. november 2007 - 09:00 #2
Du skal bare dobbeltklikke på den 40-50kb lille fil du henter på siden, så starter du med at downloade . . .

Smart!
Avatar billede aeblenet Nybegynder
09. november 2007 - 09:34 #3