Avatar billede khauge Nybegynder
06. november 2007 - 14:56 Der er 1 løsning

Åbne JPG i Paint og overskrive sig selv

Et lidt tricky spørgsmål:

Jeg har nogle jpg filer som jeg skal have ændret størrelsen på. Derfor har jeg lavet et script i Photoshop som selv står og ændrer størrelsen på alle billederne.

Efter en opdatering af det program som genererer billeder (idkort-program), virker scriptet ikke længere i photoshop. Billedet kan godt åbnes, men kører jeg scriptet, siger den at der en en regnefejl i jpg-filen...

Nu har jeg så fundet ud af at hvis jeg åbner JPG-filen i MS Paint og gemmer den igen, så virker det lige pludselig.

Derfor, for at gøre en lang historie kort:
Jeg ønsker et script eller andet, der kan gå alle billederne i gennem, åbne dem i paint og gemme dem med samme filnavn igen...

På forhånd tak!
Avatar billede khauge Nybegynder
08. november 2007 - 07:52 #1
lukker igen...