Avatar billede christianj Nybegynder
04. november 2007 - 20:32 Der er 3 kommentarer

Verifying DMI pool data

Jeg har lidt problemer med min nye vista computer.
Jeg var så uheldig at hive sata kablet ud af harddisken (tror nok det hedder det) mens computeren var tændt. Det gjorde den genstartede og da den skulle starte op kom den ikke længere end til "Verifying DMI Pool Data". Jeg har nu formateret og indstalleret windows på ny hvorefter jeg opdaterede windows. Da jeg så skulle genstarte frøs den nok engang ved "Verifying DMI Pool Data". Håber der er nogle som kan hjælpe mig.
Christian
Avatar billede sascha Nybegynder
04. november 2007 - 20:41 #1
Du har formentlig beskadiget kablet til din hd. Kender du ikke nogen hvor du lige kan låne et kabel og prøve
Avatar billede christianj Nybegynder
04. november 2007 - 20:49 #2
Jo det kan godt være jeg lige kan finde sådan et kabel et sted. Men virker da mærkeligt hvis det skulle være beskadiget at jeg så kan indstallere windows uden problemer...
Avatar billede sascha Nybegynder
04. november 2007 - 21:41 #3