Avatar billede opgavecenter Nybegynder
04. november 2007 - 10:45 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Projekt over flere sider

Hej

Vi er i gang med et projekt, hvor der er flere sider som skal startes op og køre, alle idéer er klar, alt hosting er i orden, det som vi har brug for er en programmør/designer, som kan hjælpe os

Vi vil komme med et forslag, til den programmør/designer som går med til aftalen.
Ved at alt overskuddet, som disse sider vil indtjene over 1 år,  går til denne person, derefter er det muligt at vi laver en samarbejdes aftale efter 1 år

Hvis det lyder interessant er du velkommen til at kontakte mig på
Mail
Webmaster@subpaq.dk
MSN: Webmaster@subpaq.dk

Programmeringssprog: Vores server kan håndtere ASP og PHP samt Mysql, så det er åbnet for alle
Avatar billede opgavecenter Nybegynder
04. november 2007 - 20:22 #1
Der vil også være muligt at der bliver lavet en pris for det hele, eller du/i kommer med i pris til dette projekt, for mere info kontakt mig
Avatar billede opgavecenter Nybegynder
21. november 2007 - 18:27 #2
lukket