Avatar billede x3ro Nybegynder
02. november 2007 - 18:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

IE vs. Firefox

Hej Eksperter,

Ved godt det er den forkerte kategori :) men kunne ikke finde andre - og her får man altid gode kvalificerede svar.

Jeg har programmeret en ny hjemmeside, som jeg gerne vil have til at fremstå på en bestemt måde - problemet er bare at hvis jeg viser den i IE så fungerer det hele, men hvis så vil se samme side i Firefox så fungerer det lige pludseligt ikke :S

Det drejer sig om at jeg ikke kan få firefox til at vise de stylesheet ændringer jeg har lavet på mine links, samt farverne på mine scrollbars?!

hvad kan jeg gøre galt - husk på det virker i IE?!?!

På forhånd tak.
Avatar billede mstorgaard Praktikant
02. november 2007 - 18:59 #1
Prøv at lægge det stykke kode ind, som ikke fungerer, så man måske kan se, hvad der er galt.

Yderligere så kan du ikke farve scrollbars i Firefox, i hvert fald ikke på den måde du gør det i Internet Explorer.
Avatar billede woowii Nybegynder
03. november 2007 - 16:46 #2
IE læser sider som det har lyst og eftersom det du har skrevet åbenbart ikke virker i FF kan det tyde på at det ikke er valid kode (hvilket vil sige at det nok heller ikke virker i Opera og andre browsers som læser sider 'rigtigt').

Og ja, det er nok forkert kategori - det lyder som et CSS og/eller HTML spørgsmål.

Men som skrevet over, det er lidt svært at hjælpe når du ikke kommer med noget kode.
Avatar billede x3ro Nybegynder
04. november 2007 - 23:06 #3
Ok.. Fandt en løsning:)