Avatar billede phmjas Nybegynder
02. november 2007 - 16:02 Der er 2 kommentarer

Video-in til bærbar

Hejsa.

jeg har købt mig sådan et smart mini overvågningskamera, der sender et trådløst signal til en boks man så kan slutte til tv'et.erne
Kablet der går fra modtagerboksen til fjernsynet er sådan et med to stik (rødt og gult).

Hvis jeg gerne vil have signalet ind på min bærbare, findes der så noget hardware der kan gøre dette muligt?

/Mads
Avatar billede econex Nybegynder
02. november 2007 - 20:43 #1
Avatar billede econex Nybegynder
02. november 2007 - 22:34 #2