Avatar billede badazz Novice
31. oktober 2007 - 20:37 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Rip DVD

Hejsa..

Jeg har fået lavet mig et mediecenter, og nu vil jeg gerne have nogle af mine dvd film ind på harddisken og ligger.. men hvis jeg ligger dem ind som dvd film, så fylder de jo en del. så jeg søger et godt rip program der kan lave dem om til avi filer, og det skal jo så også være muligt at medrippe de undertekster og lydspor jeg vælger... programmet må gerne selv kunne finde ud af hvis det er en dvd med flere episoder, så den oprettet en fil for hver episode..

Hvad kan anbefales??

//Brian
Avatar billede econex Nybegynder
31. oktober 2007 - 22:17 #1
Prøv evt. med iSofter DVD Ripper Platinum

Læs om det her: http://www.downloadcentral.dk/?action=showProgramGame&id=TVRZek53PT0=

Det løser opgaven så dine DVD'er kun fylder 10 %. Du kan download en trial, købe det (billigt), eller....
Avatar billede badazz Novice
31. oktober 2007 - 23:21 #2
Dejligt program. ligger du et svar?
Avatar billede econex Nybegynder
02. november 2007 - 20:30 #3
Her er svaret, godt du kunne bruge programmet...
Avatar billede econex Nybegynder
03. november 2007 - 17:07 #4
Her er svaret, godt du kunne bruge programmet...
Avatar billede badazz Novice
04. november 2007 - 09:29 #5
Ja. det ser ud til at være ganske udemærket..