Avatar billede bjorn42 Nybegynder
30. oktober 2007 - 17:46 Der er 3 kommentarer

Pauseskærm starter ikke

Mit problem er at pauseskærmen i Windows XP ikke starter. Jeg har sat den til 1 minut og flere minutter, men det hjælper ingeting.
Jeg kiggede lidt på Google og fandt ud af at det nok var min trådløse Microsoft mus, der var oversagen. Det kan åbenbart ikke fungere sammen, eller kan det?

Er der nogen her, der ved, hvordan problemet løses?
Avatar billede bjorn42 Nybegynder
03. november 2007 - 18:55 #1
Ingen der har nogen løsning på dette?
03. november 2007 - 19:19 #2
... er det 'alle' pauseskærme ?

Prøv - som du selv er inde på - UDEN nævnte mus ?
Avatar billede bjorn42 Nybegynder
25. november 2007 - 21:09 #3
Det er alle pauseskærme. Jeg skal bruge netop denne mus, så det er nok problemet. Det ser ikke ud til at fungere sammen.