Avatar billede jordandk Nybegynder
29. oktober 2007 - 21:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Evt. køb af HP bærbar PC (PADV6655EO)

Specifikationer for HP bærbar PC
Processor, type AMD Athlon 64 X2
Processor, nummer TL-64
RAM, type DDR2
RAM, hastighed (MHz) 667
RAM (MB) 2 048
RAM, antal slots ledige 2 048
Harddisk (GB) 250
Harddisk, hastighed (rpm) 5 400
Lydkort 3D SoundBlaster Pro
Lydkort, bit 16
Højttaler
Subwoofer
Grafikkort, type GeForce 8400M GS
Grafikhukommelse (MB) 128
Grafikhukommelse (MB), delt 895
Modem
Netkort (10/100 MBit)
Trådløst netkort
Understøttelse af WIFI
Kombineret DVD-/CD-brænder
CD-ROM læsehastighed 24x
DVD-ROM læsehastighed 8x
CD-R skrivehastighed 16x
DVD+RW, genskrivehastighed 4x
Kortlæser
Fjernbetjening
Skærmtype TFT WideScreen
Skærmstørrelse i tommer 15,40
Maks. opløsning på skærm 1280 x 800
Standard WXGA
Webkamera
TV-udgang
Type TV-udgang HDMI
TV-tuner
Antal USB2 port 3
Firewire 1
Bluetooth
Fingeraftryks læser
Andre tilslutningsmuligheder VGA, Express card/54 slot
Batteri type Li-ion
Pointing device Touch Pad
Operativsystem Microsoft Windows Vista Home Premium
Software inkluderet Microsoft® Works 8, Microsoft® Internet Explorer 7.0, Windows Mail, Adobe® Reader 8.0, Windows Media Player, HP Photosmart Essential, Windows Photo Gallery, DVD Play and DVD Maker, DVD Play and DVD Maker, Roxio MyDVD Basic, Roxio Creator BasicWindows Media Center EditionSymantech Norton Internet Security 2007 (60 dagers live update)
Højde 3,96
Bredde 35,70
Dybde 25,70
Vægt 2,80

Pris 6999 kr.

Er det billigt nok i forhold til specifikationerne?

Og hvor vigtigt er det for fremtiden at den ikke understøtter 4 gb ram? Eller kan jeg der, bare smide 2 x 2 gb ram i i stedet for?

Skal gerne kunne køre de fleste spil, behøves dog ikke være i den højeste opløsning.
Avatar billede pbj_dk Nybegynder
30. oktober 2007 - 07:15 #1
Øhh - lidt rodet opstilling. Kan du ikke lige smide et link til den i stedet ?
Avatar billede jordandk Nybegynder
30. oktober 2007 - 10:51 #2
Kan ikke rigtig smide link da det er igennem min brors firma. Er mest interesseret i at vide om jeg kan smide 4 gb ram i på et senere tidspunkt, og om den er billig nok i forhold til de specifikationer den har. Og evt hvor stor en processor den der svarer til.
Avatar billede econex Nybegynder
31. oktober 2007 - 23:26 #3
Jeg synes det er et fornuftigt nok køb. Ved du hvor mange ledige slots der er? Hvis de nu er 2 x 1, der sidder i - så kan enten skifte til 1x1 + 1x4 Gb., eller 2x2 Gb. Det ser ikke ud til at den model forhandles i DK endnu. Synes også der sidder et fint grafikkort i. HP's bærbare ligger helt på niveau med IBM/Lenovo. Hvis jeg havde 7000 og skulle købe bærbar, ville jeg helt sikkert tage i mod tilbudet.
Avatar billede jordandk Nybegynder
31. oktober 2007 - 23:38 #4
Har ringet og snakket med forhandleren af computeren. Den understøtter max 2 gb ram. Så det skal ikke være denne her. Synes ellers den lyder fin til prisen, men vil gerne være en smule mere fremtids sikret og kunne smide 4 gb i den jeg ønsker mig.