Avatar billede Morten Novice
28. oktober 2007 - 11:16 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Logitech G15 Lcd Skærm problemer

Jeg har Logitech G15 med LCD skærm nu vil jeg lige hører OM  diablo 2 - lord of destruction har: LCD support

som der står at det skal ha før man kan se life,mana,stamina osv. som man kan i warcraf (WoW) og evt hvordan man slår det til

på forhånd tak!
Avatar billede klavil Seniormester
28. oktober 2007 - 19:55 #1
I dit logitech software som ligger til højre på bundlinien skal du åbne programmet. Der vælger du "profile" og scan for new games
Avatar billede gnuhest Nybegynder
29. oktober 2007 - 10:51 #2
du kan søge på http://g15mods.com der kan du se mange mods til spil, på forumet..

(har lavet designet på siden ;D ) lol
Avatar billede Morten Novice
29. oktober 2007 - 15:51 #3
oO jeg er rimelig rige til det pc fun. men hva skal jeg bruge det mods til

og klavil jeg ved godt det med profile med det har intet med mit problem at gøre jeg vil vide om DIABLO 2 - LORD OF DESTRUCTION har det man kalder LCD support
Avatar billede klavil Seniormester
29. oktober 2007 - 17:08 #4
Ok havde misforstået spørgsmålet. På denne side http://www.logitech.com/index.cfm/68/554&cl=dk,da
Står diablo ikke som nævnt og må derfor gå udfra at der ikke er support på det spil.
Avatar billede gnuhest Nybegynder
29. oktober 2007 - 17:45 #5
Bare fordi diablo ikke står på listen, betyder det IKKE at det ikke bliver supportet..
som sagt før laver folk mods til mange programmer og spil.

//GnauHeasten.
Avatar billede Morten Novice
29. oktober 2007 - 21:06 #6
ok Qnuhest skriv noget som svar så får du dine point har fundet ud a det nu de er ved at lave det (dia mod) og 1000 tak
Avatar billede gnuhest Nybegynder
30. oktober 2007 - 11:06 #7
Det var så lidt ;)