Avatar billede moffedrengen Nybegynder
24. oktober 2007 - 22:16 Der er 6 kommentarer

bedre skærmkort til bærbar

jeg kunne godt tænke mig at se hvad det skal koste med et bedre grafik kort til min lenovo 3000 v100 . så det evt. kan trække lidt spil? det behøver ikke noget vildt, det skal bare være C&C serien.. evt. lidt 3d spil.

jeg er på jagt efter link til det pågældende kort :)
Avatar billede kfz Nybegynder
24. oktober 2007 - 23:01 #1
du kan ikke skifte grafikkort på en bærbar, da det er integreret i bundkortet, dog er der løsninger hvor du har grafikkortet i et eksternt kabinet, men det indebærer at du også skal have en ekstern skærm, og så forsvinder pointen i en bærbar.
Avatar billede moffedrengen Nybegynder
25. oktober 2007 - 11:36 #2
crap!!!
er der så en anden måde man kan opgradere på? kan man smide nogle flere ram i, den kan dele? eller skal jeg bare tage til takke med det jeg har?
25. oktober 2007 - 12:28 #3
Efter hvad jeg ka' se http://www.computerbutik.dk/product.asp?product=3742&page=1 ->
"128MB Intel Graphics Media Accelerator 950" !!!
Og det virker ikke som om det kan ændres/opgraderes...
Det er heller ikke specielt meget mht nutidens spil...

Såååå...
25. oktober 2007 - 12:29 #4
Hvad RAM har du i spille totalt ?
Forventer at du bruger korrekt (skærmkort)driver sæt ?
Avatar billede moffedrengen Nybegynder
25. oktober 2007 - 12:57 #5
jeg kan godt køre C&C .. har lige prøvet.
jeg har 1 gb ram i. medfølgende driver sæt. de skal måske opgraderes?
26. oktober 2007 - 14:55 #6
Prøv...