Avatar billede svarrer Nybegynder
23. oktober 2007 - 13:00 Der er 2 kommentarer

forskel på versioner?!

Hejsa..

een af mine sider er blevet pænt langsom efter en opgradering fra IE 6.0.2600.0 -> IE 6.0.28.1160C0.. ?!?
sp 1) hvad står C0 for?
den står og tæller manglende elementer ligepludselig.. det var der ingen problemer med før, der er heller ingen problemer med nyere IE'er (det er win2k maskiner så derfor IE6.0)
Kan man finde en oversigt over IE versioner..eventuelt med bugs.?!

sp 2) jeg har installeret en anden ellers identisk maskine med den nyeste fra winupdate -> IE 6.0.2800.1106 og den fungere fint.. men hvis jeg forsøger at hente den nyeste til den anden får jeg stadig 1106C0-versionen.

hjææælp?!
på forhånd tak
Avatar billede svarrer Nybegynder
23. oktober 2007 - 13:03 #1
Det er muligvis i forbindelse med en Javascript's genereret menu. (men igen ..ingen problemer i andre IE versioner( har testet i 5.5 også.. ingen probs!)
Avatar billede svarrer Nybegynder
23. oktober 2007 - 16:28 #2
CO betyder at det er en version der er blevet tilpasset via Microsoft Internet Explorer Administration Kit (IEAK).. så nu mangler jeg bare at vide noget om den?! nogen der har en ide til hvad det kan være / noget artikelværk der beskriver IEAK.