Avatar billede younk-dk Nybegynder
19. oktober 2007 - 13:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Tidslinje hvordan?

Hej, jeg leder efter et udgangspunkt til at lave en tidslinje. En form for tutorial, eller en allerede lavet tidslinje som kan redigeres til.

Jeg har prøvet at søge på google efter tidslinje og timeline. Men efter som ordet "Timeline" bruges som et tool i mange programmer har jeg ikke fundet noget ordenligt.

Jeg kunne godt tænke mig noget ala
http://www.dr.dk/Indvandring/tidslinie/iframe_index.htm
Men mindre kan også gøre det.

Der må da være andre end mig der har haft lyst til at lave en tidslinje.

Ligesom phpbb laver debatforas må der også være nogle der laver tidslinjer, men hvem?

Hvis du har et godt link, eller en ide til hvordan jeg får lavet en tidslinje er den meget velkommen.

På forhånd tak.
Avatar billede jansangill Nybegynder
19. oktober 2007 - 15:20 #1
http://simile.mit.edu/exhibit/

De har en timeline, men der skal du inkorperere JSON format osv, men det virker, og er ok simpelt.
Avatar billede younk-dk Nybegynder
20. oktober 2007 - 15:45 #2
Har kigget lidt på det, men kan ikke helt få det til at fungere.
Avatar billede jansangill Nybegynder
20. oktober 2007 - 18:01 #3
okay, hvad kan du ikke få til at funke
?
Avatar billede younk-dk Nybegynder
17. juli 2008 - 19:59 #4
lukker