Avatar billede zetn Nybegynder
18. oktober 2007 - 14:05 Der er 3 kommentarer

HTML kode til labels

Hej EXP,

Jeg sidder og arbejder med nogle labels der skal udskrives vha. explorer. Det drejer sig om denne type labels:

AVERY L7565 - 99.1 x 67.7 mm
http://www.lomax.dk/index.asp?vi=2&CI=4&Varenr=9300800

Problemet er at jeg ikke rigtig kan få en html kode til at passe. Jeg har indtil videre kopieret en skabelon fra word over i frontpage og forsøgt at skrive denne ud. Fra frontpage virker det godt, men så snart det åbnes i explorer er passer siden ikke mere.

Håber virkelig der er nogle der kan hjælpe!
Avatar billede w13 Novice
18. oktober 2007 - 14:12 #1
Kan vi se din kode på nettet et sted?

Du kan sætte bredde/højde på elementer med cm, som må kunne gøre det.
Avatar billede nielle Nybegynder
18. oktober 2007 - 16:25 #2
Det kan godt være at jeg spørger dumt, men hvorfor laver du det ikke bare i Word?
Avatar billede w13 Novice
15. november 2007 - 02:38 #3
Lukketid?