Avatar billede frankbs Nybegynder
17. oktober 2007 - 20:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ønsker at opgradere til XP, sletter 98 så filerne.

Jeg har en maskine der kører 98. Der er RAM nok osv. i maskinen så dette skulle ikke være noget problem.
Men kan den finde på at slette mine dokumenter osv. som jeg har liggende på min maskine?
Programmerne er jeg ligeglad med, dem læser jeg bare ind igen (dem der er XP kompatible)
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
17. oktober 2007 - 21:06 #1
det skulle kunne gå smertefrit med en opgradiering fra 98 til xp, også havd angår personlige filer.

MEN, selvom at MS siger at det kan lade sig gøre har jeg været ude for at den slettede dokumenterne selvom jeg havde bed installationen UDTRYKKELIGt at lave en opgradering (heldigvis var der lavet en backup af dokumenterne).
så jeg vil anbefale at du tager en sikkerhedskopi inden du går i gang :)

/psycosoft-funware :)
Avatar billede frankbs Nybegynder
17. oktober 2007 - 22:27 #2
ok. takker.
Send et svar. Jeg prøver :-)
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
17. oktober 2007 - 22:55 #3
okay held og lykke :)

hvis der skulle opstå yderligere problemer kan du bare lægge en kommentar her, så skal jeg med glæde hjælpe dig vidre :)