Avatar billede m2000 Nybegynder
15. oktober 2007 - 17:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Bærbar

Min kæreste skal ha ny bærbar er der nogle forslag herinde fra?

Evt. uden operativsystem da vista stadig er for bug'ed og microsoft glemte at opgradere kernen og har xp liggende...

bare ca det bedste til prisen idag følger ik rigtig selv med...
Avatar billede cvan Nybegynder
16. oktober 2007 - 11:49 #1
www.zepto.dk har mange tilbud for tiden. Prøv derinde og prøv evt. også at sammenligne dem med zeptoeksperten for, at være på den sikre side =)
Avatar billede hugomanden80 Nybegynder
17. oktober 2007 - 17:38 #2
prøv mybook.dk
Avatar billede pft Nybegynder
20. oktober 2007 - 00:51 #3
Køb den de har i Aldi til 5999kr.