Avatar billede pbj_dk Nybegynder
15. oktober 2007 - 15:24 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Point til haverslev

Tak for hjælpen i b.la http://www.eksperten.dk/spm/800337 og andre ;-)
- har lært meget af dine svar.
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. oktober 2007 - 16:28 #1
Du har ikke stillet et spørgsmål, så du kan ikke give point :)

Lav svar og accepter eget svar.
Avatar billede pbj_dk Nybegynder
15. oktober 2007 - 17:04 #2
Næ - det her er personligt mellemværende mellem haverslev og jeg ( føler jeg). Derfor ikke direkte relateret til spørgsmålet og som det fremgår af teksten . Det må jeg gerne jf. ekspertens regler. ( hvis du gad og læse på den henviste post)
Jeg følger stadig http://expfaq.dk/ vedr. point givning...ellers har du ikke læst dem alle? Forstår jeg så ikke helt, da du jo er en gammel eksperten.dk "hej" ?
- og i øvrigt: Posten var helt offentligt i overskriften dedikeret til harverslev - hvorfor svare du så på den?
Nå - der kasserede jeg så en dårlig karma ”ØV” - men jeg må da for %(/&#%¤//%¤#"#!!! have lov at belønne "kolleger", der hjælper mig, til at give andre brugere et godt og brugbart svar? Det er vel det det handler om på dette forum?
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. oktober 2007 - 17:13 #3
Nu har jeg så læst spørgsmålet igen, og omformulerer:
Giv ham de 30 han har fortjent, men behold de 70, da det tangerer reglen om ulovlig point overførsel :)

Håber du forstår det nu.

(Hvorfor jeg læser dette spørgsmål? Jeg abonnerer på XP spørgsmål :))
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. oktober 2007 - 17:15 #4
P.s
Hvad skal du bruge din karma til, siden du brokker dig over en GOD karma?
Den dårlige er over 14 dage gammel ;)
Avatar billede pbj_dk Nybegynder
15. oktober 2007 - 17:48 #5
Nu skal det her jo ikke udvikle sig til en flame war? Hollywood var MEGET glad for sit svar og på trods, af hverken haverslev eller jeg, ville have point ( pointere dette), postede han dem alligevel. Det jeg prøver her, er at fordel dem.

OK - haverslev får 30 for hjælpen i http://www.eksperten.dk/spm/800337 og 70 for kommentarerne i de øvrige spørgsmål, hvor jeg og haverslev har deltaget og jeg har indkasseret point’ene ( rent ego). Af praktiske årsager og for ikke at spamme forum, giver jeg ham dem her. ... er det OK?

NB: ANER ikke hvem han er ellers – og kender ham ikke privat. Prøver bare på, at være fair og opføre mig her, som jeg ønsker andre gør.

Min KARMA skal jeg ikke bruge til noget - men direkte kritik gør vel altid ondt og bør tages til efterretning, ikke?
Men du har ret – den er mere vigtig for mig end point’ene er.
Avatar billede haverslev Novice
15. oktober 2007 - 19:03 #6
Vil lige sige at jeg blot hjalp lidt i spørgsmål: http://www.eksperten.dk/spm/800337
, det blev afsluttet med et svar på 30 P til pbj_dk og alt var således OK.
Men spørger mente dog at den hjælp han fik var mere værd og vil give nogle flere points for det, ikke blot til pbj_dk, men åbenbart også til mig og der blev lagt et link til spg: http://www.eksperten.dk/spm/800900
I dette spørgsmål påpeger jeg blot at der ikke må gives mere end max 200 P og at jeg ikke ønsker points, at spørger så ikke er bekendt med at lægge svar selv og tage f.eks
30 points selv, kan jeg eller pbj_dk vel ikke klandres for.
Så opretter pbj_dk så dette spørgsmål for at råde bod på at han reelt har fået 230P for et spørgsmål, det er ihvertfald for mig, et tegn på at man vil overholde div. spilleregler på E og derfor vil jeg lægge et svar og tage imod 30 P og derved er reglene overholdt.
Håber herved at alle kan se at der ikke er skyggen af points "snyd" osv. og nej jeg kender ikke pbj_dk.
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. oktober 2007 - 21:04 #7
hov hov - ikke overfalde mig :)

Jeg gjorde det kun af venlighed!
Der er brugere herinde der anmelder for mindre...
Avatar billede haverslev Novice
15. oktober 2007 - 21:14 #8
Hehe, angriber ingen, forklarer blot på midt bedste dansk ;-)
Avatar billede pbj_dk Nybegynder
16. oktober 2007 - 06:10 #9
Man skal godt nok passe på her? *G*
Men tak, John, for at påpege problemet ;-)
Ville nu godt have givet haverslev alle de 100 med ovenstående begrundelser, men OK det bliver så de 30 - vil ikke støde nogle eller bryde regler.