Avatar billede jammerlab Nybegynder
15. oktober 2007 - 12:38 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

PHP 5.2.4 med apache 2.2.6

Nogen der kan guide mig igennem til hvordan jeg for dem til at arbejde sammen?? Kan ikke få min apache server til at vise mine PHP filer ordentligt...
Avatar billede hmortensen Nybegynder
15. oktober 2007 - 12:51 #1
Hvad har du gjort indtil videre, og hvad mener du med at den ikke viser dem ordentligt? Kommer der nogle fejl, eller vises siderne slet ikke?
Avatar billede jammerlab Nybegynder
15. oktober 2007 - 13:12 #2
Jeg har installeret apache og php selvf... har været inde og læse i install.txt fra PHP og der står at man skal configurer den som man plejer bare med den nye DLL fil... altså skrive følgende i httpd.conf

LoadModule php5_module "C:/Program Files/PHP/php5apache2_2.dll"
AddType application/x-httpd-php .php

Apache starter fint men den viser ikke indhold af en PHP fil...

<? echo "blabla"; ?>

At jeg så ikke lige kan starte apache serveren nu kan jeg ikke forstå... det ser ud til der er noget der bruger port 80

(OS 10048)Only one usage of each socket address (protocol/network address/port)
is normally permitted.  : make_sock: could not bind to address 0.0.0.0:80
no listening sockets available, shutting down
Unable to open logs
Note the errors or messages above, and press the <ESC> key to exit.  26...

Kan ikke se at der kører nogen apache server pt...
Avatar billede jammerlab Nybegynder
15. oktober 2007 - 16:17 #3
Har fået serveren op og kører igen, men den kan stadig ikke håndtere PHP filerne
Avatar billede jammerlab Nybegynder
15. oktober 2007 - 18:56 #4
Har klaret problemet selv nu...
Avatar billede majbom Novice
21. oktober 2007 - 14:34 #5
hvad var løsningen så? :)
Avatar billede jammerlab Nybegynder
21. oktober 2007 - 20:01 #6
hentede en samlet *.exe fil med det hele i hehe :) kan ikke huske hvad det hedder... fik linket af en ven
Avatar billede loonie Nybegynder
28. november 2007 - 21:11 #7
Er det muligt for dig at vidergive dette link?

Jeg har lignende problemer, og mangler en løsning!
Avatar billede jammerlab Nybegynder
29. november 2007 - 12:05 #8
Sevlfølgelig :)

http://www.wampserver.com/
Avatar billede jammerlab Nybegynder
29. november 2007 - 12:06 #9
Avatar billede showsource Seniormester
29. november 2007 - 12:07 #10