Avatar billede milo Nybegynder
15. oktober 2007 - 11:54 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvilken ekstern harddisk?

Hej,

Jeg leder efter et godt bud på en ekstern hdd.

Kravene er:
- ca. 300 gb plads
- skal kunne kobles på netværket og skal kunne have en printer tilsluttet
- skal have usb 2.0
- skal kunne fungere optimalt på mac.

Jeg har kigget på maxtor shared storage II diskene, men hvordan fungerer de på mac, alt deres mediecenter gejl osv., fungerer det?

På forhånd tak :)
Avatar billede milo Nybegynder
16. oktober 2007 - 15:51 #1
Det bliver maxtoren...
Avatar billede oddj0b Nybegynder
17. oktober 2007 - 13:02 #2
En af mine venner siger du bare skal lægge en genvej i din film mappe og så kan Front Row finde dine film fra en anden harddisk.