Avatar billede turboselv Nybegynder
14. oktober 2007 - 08:24 Der er 4 kommentarer

Genoprettelse via Internettet

Hej
Pc leveret uden Cd SP2.og uden Floppy drev.

Kan en sådan maskine genstartes/systemgendannes ved hjælp af Internettet.
Jeg har ladet mig fortælle, at der kan downloades et par install-filer fra Microsoft, som så arkiveres i maskinen.
Derefter skulle det værte muligt at opdatere hele SP2 over nettet.
Er det korrekt ?

Der er her tale om en anden metode, end Automatiseret Systemgenoprettelse(ASR)

Alex Madsen
Avatar billede Slettet bruger
14. oktober 2007 - 09:07 #1
Det som du der beskriver kender jeg ikke noget til, men at installere SP2 kræver da ingen CD / Diskette - download og installer
Avatar billede Jensen DK Novice
14. oktober 2007 - 09:07 #2
Avatar billede turboselv Nybegynder
14. oktober 2007 - 11:39 #3
Ja, hvis man har maskinen i gang.

..det drejer sig om en maskine der er "gået ned" og skal genoprettes.
Hvordan vil I gøre dette uden en Diskette ?
Avatar billede Slettet bruger
14. oktober 2007 - 13:02 #4
Tja! hvordan vil du gøre det med SP2 ??